Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
PRTscr van de handleiding storage moet op 3.7 V staan LAGERPROGRAMM
Zie dit na via setting als het niet zo is dan aanpassen
Bekijk bijlage 383878
Bij welk merk en type lader hoort dit plaatje thuis?
Maar dat is ook een lader uit het stenen tijdperk...
De goedkoopste lader, de Imax, daar kan het bij en zelfs bij mijn oude Schulze (dat was wel high end) maar daar kon het ook.
Zelfs het advies van Schulze destijds, ergens rond 2008 denk ik, om de laadspanning op 4,23V te zetten en toen bestonden er nog geen HV lipo's.
Maar dan kon je wat meer uit je lipo's halen.
GJ
Je hoeft niet te gaan schreeuwen om je standpunt kenbaar te maken.Je kan bij ELKE lader de instellingen veranderen.
Ja en?en bij de meeste China laders zit er ook een calibratie programma op.
Nee niet bij de Imax B6 eerste generatie.De goedkoopste lader, de Imax, daar kan het bij en zelfs
Oh, dat is niet iets voor de modelbouwer.Calibreren tov van een goede multimeter.
Oh maar dan heb je nog maar het topje van de ijsberg gezien.Alle Imaxen die ik gezien heb kunnen ingesteld worden, geen idee welke generatie dat waren of dat het clonen van clonen waren.
Ik heb het even bekeken qua hand multimeter, alleen een Fluke 287 komt hier qua basisnauwkeurigheid voor in aanmerking, als de referentie spanning niet boven de 5V komt.