lipos op Ebay

• Topicstarter Topicstarter orinoco
  • Startdatum Startdatum
ze zijn MEGA goed

enkel de balancer wires goed securen want die breken af als je er eens boos naar kijkt ..

BTW : profi met de 450 Frans ! :bday:

Yup,

Ook mijn ervaring :-). Ik heb ze inmiddels met een tie wrapje verankerd aan de accukabels, maar ik denk dat ik binnenkort maar eens een dozijn nieuwe balancer kabels koop en die in de plaats soldeer van de huidige. De orginele zijn te stug en omdat de soldeerplaats voor 2 van de 4 aansluitingen nét bovenaan in het pack zit knikken ze te snel.
Verleg ik ze tegelijkertijd naar de onderzijde. Lijkt me qua knikken ook handiger.
Toch blijven het voor deze prijs prima pakketten voor allround toepassingen.

yo Hans,

check this out :

lijken dezelfde cells te zijn MAAR ik heb de indruk dat de balancer wires op een andere ( en mss betere ) manier ingewerkt zijn ...

2x220025c.jpg

ik heb er zo eentje hier liggen.. uiteinde is geheel ingegoten dus het kan niet meer zomaar los. circa 5mm dik gegoten rubber (siliconen)

kijk'ns aan : vermoedde al zoiets ...

Bedankt voor de confirmatie Cheeta ...

Ik neem aan dat de cellen in oranje wrapper dezelfde prestaties neerzetten als de zilverkleurige ?

heb geen ervaring met de zilveren.. de oranje zal ik ook niet zwaar belasten dus ook hier durf ik geen antwoord op te geven.

Back