Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nu alweer een kleine 3-4 jaar geleden heb ik een wat uitgebreidere test met lipo‘s gedaan.
Door een onverwachte gebeurtenis, ik heb de lipo‘s na het storage program aan de uitgeschakelde lader laten hangen/liggen. 2 Maanden later waren ze dood .... (< 2,5V/cel)
Ik heb dus een paar nieuwe packs nodig. Omdat ik momenteel geen tijd heb weer op een dergelijke manier te gaan testen mijn vraag welke packs op dit ogenblik in zijn ??
Dat si een hele goede test geweest die aantoont dat de lipo's toch niet zo gevaarlijk zijn als men zegt. Gelukkig goed afgelopen buiten dat de lipo's einde verhaal zijn. Maar aan de andere kant als er nu wel brand was ontstaan eender welke oorzaak had men toch de lipo's de schuld gegeven.
Wat zijn de voltages per cel van de mishandelde pakketjes? misschien zijn ze nog te redden en zijn ze nog goed!!!!!
Heb ik ook, nu mijn derde seizoen, daarvoor heeft A3 er ook mee gevlogen, doen het nog prima, zaterdag makkelijk 221mtr ;-(.Ik gebruik nog steeds sls1000's (magnum V2). Na 2 seizoenen vervang ik ze preventief.
Merk je dan geen terugval ? Of merk je dat pas wanneer je een nieuwe accu plaatst
zaterdag makkelijk 221mtr ;-(.