Ik heb je testen uitvoerig bestudeerd en je advies opgevolgd, dank voor je test werk . Dus SLS Magnum 45C V2 in 800 en 1000 mAh gekocht en daar heb ik geen spijt van. Heb niet de indruk dat er opzienbarende verbeteringen zijn voor onze toepassing. Goede prijs / kwaliteit
Nog steeds gebruik ik de SLS 800 mah accu's. Onlangs de SLS Quantums 800 mah gekocht. Tot nu toe zeer tevreden.
Dat si een hele goede test geweest die aantoont dat de lipo's toch niet zo gevaarlijk zijn als men zegt. Gelukkig goed afgelopen buiten dat de lipo's einde verhaal zijn. Maar aan de andere kant als er nu wel brand was ontstaan eender welke oorzaak had men toch de lipo's de schuld gegeven. Wat zijn de voltages per cel van de mishandelde pakketjes? misschien zijn ze nog te redden en zijn ze nog goed!!!!!
De cellen waren niet meer te redden. Mij zijn ook een paar truukjes bekend maar die hielpen echt niet meer. Na 3 jaar+ en meer dan 350 starts per pack zijn ze dan ook „fachgerecht entsorgt“. En wat brandende lipo‘s betreft; daarover heb ik mij nog nooit echt bezorgd gemaakt. Problemen met lipo‘s ontstaan in 99,9% van de gevallen door foutief gebruik. Of met een hoge C laden of ontladen/belasten! Let op; ik zeg opzettelijk hoog en niet „te“ hoog.
Heb ik ook, nu mijn derde seizoen, daarvoor heeft A3 er ook mee gevlogen, doen het nog prima, zaterdag makkelijk 221mtr ;-(.
Die vraag was voor mij? Nee, eigenlijk niet. Als de temperatuur rond of onder de 25 graden is gaan de lipo's sowieso de heaterbox in, ik maak 2 starts per lipo en bij 30 seconden motorloop gaat er tussen de 400 en 500 Mah in bij het laden. Ze zijn ook nog keurig plat en hard. Het enige wat opvalt is dat aan het einde van seizoen 2 de lipo's wat kritischer worden op goed voorverwarmen als er voluit gestart word.