LMH-120 Corona

• Topicstarter Topicstarter MikeV
  • Startdatum Startdatum
Mmm ...
De motor die erbij zat heb ik nog nooit goed bekeken, een speed 500 race zonder lagers. :? Misschien eens in mijn schuif kijken.
Ik heb nog een 19T 17x2T 14x2 of orion 12x2 V2.
Keuze uit 6 en of 7cellen
suggesties ?

TM

17*2T op7 cellen en standaard 9t tandwiel is ideaal :wink:

Niels

Bij modelbouw Bloemendaal kwam ik ook een corona tegen, volgens mij is dit best een aardige prijs ?

LMH Corona 120

set bestaat uit:
- heli
- Robbe G400 Headinglock gyro
- 3 servo's Robbe FS500MG
- Schulze e-regelaar
- E-motor

Onverwoestbaar zie Modelbouw Aktueel uitgave september 2004

349,00 euro

Wat voor E-motor? Een of andere borstelmotor? Ik geloof dat die niet zo best waren, en dat je beter meteen brushless kunt pakken (duurder motortje, maar nooit meer n nieuwe nodig. :P)

Maar een gyro met headinglock EN 3 servos EN aandrijfset. Das niet slecht volgens mij hoor. :P Is dat n blijvende aanbieding? Dan moet ik maar eens gaan sparen. ;)

Heb de afzonderlijke prijzen eens opgezocht :

- heli => elders 289euro
- Robbe G400 Headinglock gyro => 95euro
- 3 servo's Robbe FS500MG => 3x35euro=105euro
- Schulze e-regelaar => ca. 50euro
- E-motor => 25euro

Totaalprijs kan bijna niet kloppen voor 349eurie !

Zou ERG zonde zijn. Eindelijk komt et heli vliegen binnen mijn bereik, maar ik kan et nu even niet betalen (Alles gereserveerd voor dortmund)

heb deze heli zelf ook gehad en gevlogen vliegt erg prettig voor een fp en bij mij waren de onderdelen geen probleem bij de betere hobby winkel met een week
heb hem een keer vol speed tegen een boom gevlogen alleen een bladhouder gebroken vind het zelf mits goed gebouwd een zeer sterke kist succes ermee

Ik had et idee eigenlijk net uit mijn hoofd gezet, maar..... Ik wil dr een! :cry:

Ik dacht dat je die dingen alleen bij helihobby.com kon krijgen voor een normaal prijsje, maar ik ga die bloemendaal es mailen om te kijken of dat een blijvende aanbieding is. Zoja, dan vlieg ik in n maand of 2 met een corona. :P

Voor mij hoeft dat 3D stampen niet direct. Gewoon leren vliegen met de corona, en er dan een mooie schaal romp omheen plakken, das toch ook al erg leuk?

Hoi alle,

Ik ben een beginnend vlieger (nog nie gevlogen :roll: )heb de Coronna 2e hands gekocht via een zaak hier in Eindhoven.
heb ik een vraagje
hoelang vlieg ik met een 3600 accu?

Groetjes,

Willy

nou freak, ik ben al hevig op zoek naar een shop met een goede prijs.
Nadeel van importeren uit de VS zijn de inklaringskosten van 9 euro, de BTW die over het totaal moet worden betaald, dus ook over de verzendkosten.

Een 'kale lmh 120 kit' komt dan ongeveer op :
lmh kit=199U$ = 165euro
verzending = ca. 25U$ (??) = 20euro
inklaring 9 euro
19% BTW over 165+20euro=35euro

Totaal : 229euro

Hmmmm, daar kunnen we wel iets mee, Yeti. :P

Ik zie nu trouwens dattie 12 minuten vliegt met een 7cells 2000mAh pack.. Hoe vliegt zon ding op een borstel motor? Als een nattekrant en na 10x is de motor op? Of valt et allemaal wel mee?

Zon brushless motortje dr in plempen is namenlijk al gauw 150 euro. :P Nog maar niet over de accu te beginnen.

Freakazoid zei:
Ik zie nu trouwens dattie 12 minuten vliegt met een 7cells 2000mAh pack.. Hoe vliegt zon ding op een borstel motor? Als een nattekrant en na 10x is de motor op? Of valt et allemaal wel mee?
heb hem een half jaar lang op 10 cellen 3300mah gevlogen
met de moter die er bij zat borstel 540 type
heeft het dus een half jaar volgehouden
kon er voor een fp wel leuk mee vliegen

Back