Lockheed u2-r/tr-1

• Topicstarter Topicstarter Dickie
  • Startdatum Startdatum
Ger-Ray-Femmo dank je

Ger je weet de weg nog wel naar Deelen :D de avonden worden korter.

gr
Dick en Leon.

Ger-Ray-Femmo dank je.
Ger je weet de weg nog wel naar Deelen :D de avonden worden korter.
gr Dick en Leon.

Ergens ten noord-oosten van Parijs toch? :wink:
Zal Frank H eens proberen te bereiken.
Groet Ger.

Klopt helemaal Ger.
Ik kom net nog een film tegen van 75 KLU in 1988 daar vloog een U2 TR 1 op de show
Dus een U2 is niet nieuw op Deelen.:)

gr
Dick.

..

He Melvin leuk je kunt deze show volgen op youtube volgens mij was het toen nog de N.O.S deze dag werd de hele dag uitgezonden.
Ik was er ook bij in die tijd.
toen werd de F16 voorgevlogen voor het publiek
Helaas nog niet in de oranje kleuren maar met rood wit en blauw in lange strepen.
gr.

..

Ha dick!

Leuke tip en ben even aan t zoeken gegaan. Bedankt, ik heb weer wat te bekijken op regenachtige avonden! 30 plus youtube filmpjes!

Hier deel 22 met de F16 display van die tijd. Wel grappig dat er gesproken wordt over de heftige discussie over de F16 aankoop (history repeats itself) en tot wanneer (2015!!!!) de F16 mee moet gaan!

http://youtu.be/FNx9moXgRdI

Oeps... On-topic!

Klopt helemaal Ger.
Ik kom net nog een film tegen van 75 KLU in 1988 daar vloog een U2 TR 1 op de show
Dus een U2 is niet nieuw op Deelen.:)
gr Dick.
..
Ik weet het nog goed Dick, ik was naar de open dag in Deelen geweest samen met mijn vrouwtje.
En wat mij van toen nog bijstaat is dat 2 maanden later 'het' gebeurde in Duitsland met frecce tricolore.

Ger.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier nog wat fotootjes van gisteravond:
PAF%20U2%20%281%29.JPG

PAF%20U2%20%282%29.JPG

PAF%20U2%20%283%29.JPG

PAF%20U2%20%284%29.JPG

PAF%20U2%20%285%29.JPG

PAF%20U2%20%286%29.JPG

PAF%20U2%20%287%29.JPG

PAF%20U2%20%288%29.JPG

PAF%20U2%20%289%29.JPG

PAF%20U2%20%2810%29.JPG

PAF%20U2%20%2811%29.JPG

PAF%20U2%20%2812%29.JPG

De vleugels mat spuiten, kijken of de vleugels mat worden naderhand schijnt het dat je de folie gewoon kunt strijken, deze lak is een 2 Componenten lak, je kunt het spuiten maar is ook met de roller aan te brengen.
Ik ben benieuwd.

full

Echt waanzinnig mooi, die flaps ook, wat een deuren!

Klopt helemaal Femmo de maat is 800 X 110 mm.
Hij staat ook bijna stil in de lucht met wat tegenwind en minimale stuwdruk de lift is echt giga :D
tevens zijn de thermiek eigenschappen ook goed te noemen, bleek Woensdag avond wel in het begin van de avond.
de P 20 turbine is voldoende.:cool:

Gary Powers straks in de cockpit Dick? Zoiets moet inmiddels wel te doen zijn met 3D printen.

Zal moeilijk gaan Ron met zo,n grote astronauten helm op.
Wel begonnen met de pylon tanks deze hebben het formaat van
800 x 82 mm
Kijken of ik de vleugels gespoten krijg dit doet een kennis in zijn spuitcabine.

full

.

Back