logo 10 3D vragen??

• Topicstarter Topicstarter heli-jean24
  • Startdatum Startdatum
Yep gezien!
Maar alles wat ik heb/krijg/koop is altijd anders dus ik moet hem appart bestellen of ik bestel de staartondersteuning van de logo 10 3D :evilbat: zal ook wel niet gelijk passen haha.
Zullen we ruilen jij twee ringetjes van mij en ik jou oogje ;)

bedankt voor de hulp!

Nou dat zou wel kunnen, maar wanneer jij mijn oogje krijgt, heb ik een hangend stangetje:rolling:!

Waar heb je het besteld, misschien kun je het in zijn geheel wel omruilen.

Lol! ik heb het bij eheli.nl besteld maar ik heb al zo lang moeten wachten pff ik heb ook nooit eens geluk haha!
Dat ik het niet nog eens ga omruilen.
Ik bewaar het wel als reserve, crashen doen we allemaal wel een keer ik hoop het alleen nooit!

Ik heb mijn nieuwe lipo's binnen 2x flightpower evo 25 hacker!
En zoals ik eerder zei ik heb nooit geluk haha ik heb 2 adapters voor mijn balanceer stekkers helaas is er geen 1 die er past!
Daar heb ik nu twee vragen over..

1: Welke aansluiting (balanceer) heb ik nodig hoe heet hij?
2: Hoe erg is het als ik de eerste 2 malen niet balanceer met laden?

Het is overigens een 5s1p 4350 mAh lipo 25c!

Hey, heli-jean,

Adapter van flightpower naar ...?
Adapters genoeg bij me, kijken we op t veld wel. Vanavond ben ik er zeker.

Ohw heel fijn!
Ik bedoel dus van de flightpower balanceer stekkers naar de balanceerder Robbe.
6 pinnetjes kort op elkaar vergeleken met de oude tarabat aansluiting die ik had.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo heb de bestelling geplaatst!
Het word de accu voorbouw voor de logo 400, heb ook gelijk de staart ondersteuning besteld voor de logo 10 3D en heb carbon tail blades besteld van het merk MS.

EN NU MAAR HOPEN DAT ALLES PAST HAHA!!!:sniper:

Edit: heb gister trouwens de maiden gehad met mijn nieuwe lipo´s wat een verschil headspeed ligt naar gehoor aanzienlijk hoger!
En heb er 7 minuten mee gevlogen en heb 2575 terug geladen van de 4350 dus dat zijn goede cijfers, volgende vlucht nog maar een minuutje opschroeven kijken wat ie dan doet!
Kan zeggen dat ik tevreden ben!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back