Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
tuurlijk gaan we een filmpje monteren! Maar ik zit letterlijk en figuurlijk vast met die lipo. Ik wil echt KP gebruiken. Iemand van jullie een idee?
...wanneer de flightpack faalt blijven de servo's werken wat dus geen overbodige luxe is.
Jazz 55 kan veel meer hebben dan wat de spec's zeggen. Volgens mij vliegt het hele Mikado Fabrieks team met de Jazz 55. En 2200 Watt is daar een peuleschil, Andreas heeft eens log's gepost van 4 KW in een Logo 14, was wel op 10S natuurlijk.
Wat zij wel allemaal doen is het verbeteren van de koeling, d.m.v. koellichamen en/of fan's. Wil je helemaal voor zeker gaan dan kun je de handleiding van Ulrich Roehr (ontwikkelaar van de V-Stabi) volgen.
http://www.uroehr.de/hubi/e-power18/jazz_mod/index.html
Rick
Als je op 8S een tandwiel kan kiezen in het midden van het gamma, is dat perfect, dan kan je daar nog steeds naar believen mee experimenteren.
En, je weet dat ik uitkijk naar jouw ervaring... kan je sponsor enkel ten goede komen
Je moet rekenen dat de logo maar tot 12 graden pitch gaat en niet tot 14 zoals bij een trex. Gr, Frederic
Op de Logo 500-3D met Robbe-Futaba S3050 of S3152 kan ik probleemloos +/ - 14 graden pitch instellen.
vr.gr.
Joyce