Niek: Ach, het gaat toch over helicopters
Ennu… eh.. voel mij knap stom dat ik je “4us” toen niet begreep maarre wat is een off-shore? (heb even gezocht op het forum maar verder dan een soort boot kom ik niet
)
Remco, je moet idd eens kijken naar die Rebell erg mooi, alles aluminium en niet duur.
Check deze site even (kwam Laurens laatst mee):
http://www.heli-tuning.com/ Met filmpjes enzo.
hmmm heb het gevoel alsof ik mijn eigen glazen ingooi
Toch is die rebell volgens mij een tussenmaatje tussen een Hornet en een Logo 10.
De Logo is echter wel bewezen kwaliteit. En sterk is hij ook. Verder kan ik je niet veel over die Logo vertellen, omdat ik zelf niet zoveel vergelijking materiaal heb gezien. Heb het gekocht bij Helihobby, omdat die een mooi totaal pakket hebben. Maar ik denk dat een beetje ervaren vlieger als jij zelf wel weet wat je er in moet stoppen en waar je het het goedkoopste kan krijgen. Jammer dat je zo ver woont, anders had je er wel mee mogen vliegen om te kijken of het echt is wat je wilt.
Martin, ik hoop dat je nog wat ribben en donororganen in je lijf over hebt want die ben je binnenkort ook kwijt
M’n setup:
- Logo 10 (dus niet de easy)
- 4 HS 85 servo’s
- Hacker C50-13L Brushless Motor
- Kontronik Beat 40-6-12 Brushless Controller
- GY240 Gyro
- 5 kanaals ontvanger
- 13 tanden tandwiel
- Eclipse 7 zender
- Schulze isl330 lader
- 20 Ampere voeding
- Mini onboard 2.4 Ghz Camera
Verdere (onverwachte) “upgrades” tot nu toe
-Tailboom support
-Carbon rotor bladen
-Aluminium swashplate
-Flybar control bridge met metalen ball links
-Ultimate BEC
-Extra stekkers
-Metalen servo tandwielen
-Metalen servo armpjes
En als accu gebruik ik een Thunder Power 4s4p Accu (lipo) (kosten: 2 ribben).
Verder staat hij nu mooi te pronken op de dressoir (is ook wel een aandachtstrekker voor bezoek

) ga er voorlopig niet meer mee vliegen. Het weer zit niet zo mee in dit land. Eerst maar weer eens wachten op een windstille regenloos weekend.
Heb een Hummingbird gekocht (nog steeds niet ontvangen) om lekker thuis te kunnen oefenen. (haha meestal gaat het andersom.)
Ps. Gerard en Marcel: Zie je! Remco gaat ook al naar de Logo

:wink: :twisted: