Longe range Fpv project.

Vroeg of laat zal ik het wel verkopen , alles is bij mij tijdelijk , ben nogal nieuwsgezind!:)
Eerst eens wat vluchten doen , heb het 1 en ander moeten aanpassen , het was slecht gebouwd , CG was niet goed te krijgen.

Vliegt idd wel heel strak zo'n wing..

Hahah, klinkt heel bekend.
Hier precies hetzelfde.
Begin dit jaar alles verkocht omdat ik dacht dat het wel overging.
Nou niet dus :-)

Goed bezig !

Eerste vlucht met de gopro , motor is wel opgesmoord na deze vlucht :)

Laatst bewerkt door een moderator:
toch lekker gevlogen ;) mooi plekje daar, zo te zien ook goed voor vliegtuigen!

Als mijn bixler 2 is ingevlogen, die ook maar eens meenemen (samen met mijn lunar lander 4 quad)

en dan ook maar eens meekijken als jullie lekker racen... lijkt me ook vette ervaring :)

Ons plein is idd wel een zeer leuke plek om te vliegen ja.
We hebben daar dan ook al jaren fun :)
Zowel heli's / multi's en vliegtuigen hebben we al gedaan en doen we nog steeds.
Het is net groot genoeg om mooi met een vlieger en heli los te vliegen.

Ik had al eens een pm gehad met de locatie, maar die ben ik kwijt (ivm verlopen vriend abo)
kan een van de antwerpse vliegers mij nog eens voorzien van wat info? :)

@ roni lijkt op een achtbaan ritje ! maar dan zonder het geschreeuw :)
kan het zijn dat je Box vol zit ? heb ook PB gestuurd voor info ? ben zelf
ook van Apen.

Greetz
Vipe

Hallo, Ik wil mijn FPV setje meten op hoever ik bereik heb.. dit wil ik doen doormiddel van de quad neer te zetten ergens op een veld en te lopen met de ontvanger met FPV scherm. of zal de afstand minder zijn omdat de quad op de grond ligt en niet in de lucht hangt?

Bij voorkeur minimaal 1m van de grond af plaatsen.

Op statiefje of met 2 man uitlopen.

Of op zicht vliegen en iemand anders op het schermpje laten kijken. Al zal dat met die micro quad ook niet veel verder dan 50m worden om hem nog te zien.

Dankje dus zoizo van de grond! Ik ben benieuwd!

Bij voorkeur minimaal 1m van de grond af plaatsen.

Op statiefje of met 2 man uitlopen.

Of op zicht vliegen en iemand anders op het schermpje laten kijken. Al zal dat met die micro quad ook niet veel verder dan 50m worden om hem nog te zien.

Wat is er uit het project met de MAJA gekomen.
Ik ben erg benieuwd naar dit platform, zeker ten opzichte van de Skywalker.

Welke is beter voor long range fpv met een zware payload van bijvoorbeeld een fotocamera erbij?

Weet iemand waar ik in NL een tbs caipiranhia wing kan kopen?
Zou het zelf willen ophalen, enige winkel dat ik heb gevonden is in de buurt van Groningen wat te ver is om effe te gaan halen ....

Ik heb er nog een liggen, heeft niet gevlogen, zijn wel extra cutouts in gemaakt, dus je zal beetje moeten aanpassen waar nodig (cutout was voor OSD en ardupilot). Nooit afgeraakt, maar is wel compleet.

Back