Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dit is de baan trouwens :
De houten schans is weg en hier zijn bultjes voor in de plaats gekomen. Ook zijn er nog 2 kleinere jumps in gekomen. Donderdag zal ik hier ook nog even foto's of een filmpje van maken![]()
ik dacht dat het wel via de zender terug te regelen is.
misschien heeft je regelaar een "sport" stand , 50% ofzo?
ik heb dit gedaan met de 76 spur en 24 pinion, de regelaar blijft koud en de motor komt niet boven de 75 graden uit, ook niet na 20 minuten achterelkaar onafgebroken rijden.
ik rijd wel met een 5600mah 50C stickpack, dat is meer gewicht als een saddlepack,
ik voel het niet hinderlijk ineens inkicken
die 200rpm per graad , daar kan je mee spelen. vanaf 50 rpm tot aan 750 rpm, wat je zelf prettig vind.
ik ben er nog mee aan het testen, ik wil meerdere profielen aan gaan maken. afhankelijk van soort ondergrond en grip
dit weekend gaat ik het met 82 spur en 22 pinion testen ( dan is de motor wat verder naar achteren geduwd )
Ik durf je niet met zekerheid te zeggen of de DX3C instelbaar is qua gas, maar als ik de specs zo lees zou ik zeggen dat dit kan met deze zender.
Je zou het ook zoals je zelf met de vraag al aangeeft ook met de ESC kunnen doen, kijk maar naar de VXL3-S regelaar van Traxxas, deze heeft standaard al een 50% en een 100% gas functie. Andere regelaars zijn heel specifiek in te stellen, zelfs via de computer tegenwoordig. Als voorbeeld de Mamba Max Pro, deze koppel je gewoon met een usb-kabel aan je pc, en je kunt alles instellen wat je maar wilt. Ook zou dit tijdens het rijden kunnen met een Field-Link.
Als er meerdere buggy of shortcourse rijders gaan komen dit jaar, dan is de kans groot dat de baan wordt uitgebreid en een andere 'look' krijgt zodat er ook misschien in de toekomst officiële NL of BE wedstrijden gereden kunnen worden.