Losi LST Brushless conversion! NEU Motor - 6S - MMM

bij mij doen de foto's het ook niet!

heb mijn muggy ondertussen ook gestript en schoongemaakt en de eerste upgrades uitgevoerd. weegt als roller nu 4kg.

Ik heb ze opnieuw geupload, ik zou graag horen of ze het nu weer wel doen van de mensen die ze net niet konden zien.. :)

Dan de ongelooflijk grote shocks!
Losi015.jpg

Die shocks kun je ook prima onder een Big Scale gebruiken... Toch Jeaneke

Laatst bewerkt:
Geloof ik best, echt grote dingen! :p

Ze zijn volgens mij wel best duur, maar ze zijn erg mooi vind ik zelf! (Nadat ik ze gepoetst had)

Owja, iemand had al interesse in de zender+ontvanger, deze ben ik ook van plan te verkopen, dus als er meer mensen geintresseerd zijn hoor ik dit graag.. (LET OP: Ik heb hem niet helemaal uitgeprobeerd, alleen de zender even aangezet, en opt scherm deed alles het prima. Als iemand hem zeker wilt zal ik hem natuurlijk nog eens goed testen)

Geloof ik best, echt grote dingen! :p

Ze zijn volgens mij wel best duur, maar ze zijn erg mooi vind ik zelf! (Nadat ik ze gepoetst had)

Owja, iemand had al interesse in de zender+ontvanger, deze ben ik ook van plan te verkopen, dus als er meer mensen geintresseerd zijn hoor ik dit graag.. (LET OP: Ik heb hem niet helemaal uitgeprobeerd, alleen de zender even aangezet, en opt scherm deed alles het prima. Als iemand hem zeker wilt zal ik hem natuurlijk nog eens goed testen)

ik heb interesse in die zenderset, maar wat wil je ervoor hebben?
en is hij beschadigd of ziet hij er nog goed uit?

Back