Losi LST Brushless conversion! NEU Motor - 6S - MMM

op zich wel een mooie oplossing, zo'n verzonken metaalhoek als motormount.

Ik zou alleen kijken of je hem kunt spuiten. (randen een beetje vijlen om de scherpe randen weg te halen, en dan met lak 2 laagjes of zo geven. ) zou er dan wel weer erg goed uitzien.

(PS: niets mis met cheap, iets duur maken kan iedereen :) )

Ja, als ik eens verf over heb :p En dat bovenste stuk zal zeker veranderen, anders stoot ik me daar iedere keer hard aan...

Hallo,ik heb ook zo iets gebruikt als voorbumper voor mn MT,
en daar zet net zoals bij jou een bovenste laagje op dat precies vlekjes zijn als je het in het licht plaatst. (als je weet wat ik bedoel)
Toen hechtte de metaalverf ook niet goed op dat laagje,dat moest ik er eerst afschuren,ik denk dat dat bij jou net zo zal zijn.

en daar zet net zoals bij jou een bovenste laagje op dat precies vlekjes zijn als je het in het licht plaatst. (als je weet wat ik bedoel)
Toen hechtte de metaalverf ook niet goed op dat laagje,dat moest ik er eerst afschuren,ik denk dat dat bij jou net zo zal zijn.

Ik snap wat je bedoeld. Bedankt voor de tip! :) Dus eerst dat rare laagje er af schuren en dan pas de verf er op spuiten. Nogmaals, bedankt!

dat 'rare laagje' is zink ( 't is een verzonken plaat ) zit er op om roesten tegen te gaan. als je dit er af haalt, moet je het iig wel goed schilderen, anders krijg je daar last van.

dat 'rare laagje' is zink ( 't is een verzonken plaat ) zit er op om roesten tegen te gaan. als je dit er af haalt, moet je het iig wel goed schilderen, anders krijg je daar last van.

Oh, dan hou ik dat plaatje liever zo :p Mij gaat het er sowieso niet echt om hoe mooi ie eruit ziet, maar meer wat er binnen in zit. (kwa kracht)

Back