Losi Micro Crawler!

zon dingetje valt alleen maar om.

te klein, geen gewicht..

tis net als met kleine helicoptertjes.. hoe kleiner het spul hoe zenuwachtiger het reageerd

Via een ander forum kwam ik hem ook al tegen. Het lijkt me een erg leuk ding en losi kennende zal hij best aardig rijden..Mischien komt er een hele stroom tuningparts voor :D Met dit model zullen ze ene hele nieuwe markt aanboren. Commercieel lijkt het me een toppertje, praktisch lijkt hij me niet, maar we wachten de eerste filmpjes af. Ik ben benieuwd!
Jakko

Ik vind hem wel erg cool. :) word ook als bindndrive versie verkocht, dus iedereen met een spektrum ontvanger kan alweer een beetje sparen op de aankoop. :D

Laatst bewerkt door een moderator:
wat logisch is, een crawler met zo'n gewicht gaat zich nooit voluit kunnen aanpassen aan het terrein.

grtzzz

wat een geweldige auto zeg... dit zou wel erg leuk zijn hier.. het speelgoed van mijn 2 kids is dan meteen minder lastig als het door de kamer ligt verspreidt.. :):):)

denk alleen dat 't vrouwtje het niet leuk gaat vinden :P

Kinder speelgoed is ook mijn voornaamste oefenterrein op dit moment binnenhuis. Mijn vrouw vind het geweldig dat ik 's avonds zo leuk met de kids speel. En helemaal dat ik 's avonds alles in de hoek stapel :) Deze kleine crawler zal ze wel leuk vinden voor kerst ;)
Jakko

Het lijkt mij wel een leuk ding alleen 100 euro vind ik een beetje te duur. En ik denk dat je het binnenshuis wel aardig snel gezien hebt, dus je legt hem snel weer aan de kant. Maar hij doet het wel erg goed, klimt overal makkelijk overheen volgens mij. En als je het zo bekijkt valt het nog wel mee hoe duur hij is eigenlijk.

Modelsport heeft hem staan voor 159 pond... maar ff kijken wat hij in NL gaat doen

oops is de 1:18 versie... sorry

Laatst bewerkt:
Ik lees hier prijzen van 100 euro enzo, maar waar kan ik die vinden voor die prijs?
Is hij uberhaubt al te koop?

Eventjes google gebruiken en je vind hem op rcplanet voor $149,99 en dat is ongeveer 100 euro.

Ik bedoelde uiteraard of hij al beschikbaar was in België/Nederland...
Als je hem bestelt bij rcplanet komen er nog eens verzendkosten bij, dan komt hij op 125 Euro, daar dan nog 21% invoertaksen bovenop, dan zitten we al op 151,25 Euro + nog 25 Euro douanekosten (verwerkingskosten noemen zij dat daar) en dan is het eindtotaal: 176,25 Euro

Dat is geen auto'tje van 100 euro meer hé...

Kent er iemand trouwens een goede shop die Losi verkoopt mét deftige prijzen in België/Nederland? Albatros verdeelt ondertussen geen Losi meer.

Back