Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een goede auto is altijd moeilijk 2e hands te vinden.
Want waarom zou je een topper weg doen.
Er zijn altijd redenen, maar je snap me wel.
Gewoon door sparen en een nieuwe kopen.
Heb je ook nooit gedonder achteraf.
Gr Sander.
Dat zie je vaak bij een stock auto. Vaak zijn het mensen die dat koopt voor de verjaardag van hun zoontje ofzo, maar grotendeels zijn dat traxxas autos, een Losi koopt je meestal voor op de baan en niet als een verjaardags kado voor een 10 jarige kind.
Sjonge, wat heeft die een hekel aan Traxxas
EDIT: maar wel gelijk inderdaad. Vandaag een grote shop in Dordrecht bezocht om me eens wat breder te orienteren en er zit op het eerste gezicht inderdaad toch optisch al veel verschil tussen Traxxas (veel plastic) en bijv. HPI (veel meer alu en staal) voor hetzelfde geld (bijv. HPI Trophy Truggy en Traxxas E-Revo).
ik heb vorige week op de baan Bergschenhoek een paar keer een paaltje geramd rechtsvoor (na de dubbel sprong) en daarna kreeg ik problemen met de sturing. soms stuurde hij wel en soms niet.
Nou was mijn vermoeden dat de servo de klappen niet had overleefd en heb daar een betere voor gekocht. Vandaag met een paar andere dingen tezamen de nieuwe servo gemonteerd ( sc-1258tg).
Helaas de klacht is er nog.
soms met volledige uitslag gaan de wielen niet naar links of rechts.
Hou ik deze stand vast op de zender dan gaan ze ineens wel, niet, wel, niet, wel, niet sturen.
Is dit een probleem van de zender fout koppelen met ontvanger of iets anders.
Ik weet trouwens niet of ik dat koppelen goed doe, mijn engels is redelijk. Maar technisch engels is net ff wat anders.
Zonder de hoorn happert de servo ook.
Lijkt mij iets tussen zender en ontvanger, heb nieuwe batterijen in zender gedaan en een volle lipo in de auto.
Zou niet nodig moeten zijn, het is geen high voltage servo.
Heb het zelfde probleem gehad.
Op de bok stuurt hij prima.
Servo saver niet te strak en nietb te los.
Maar als ik ging rijden stuurde hij ook bijna niet.
Ik snapte er niks meer van.
Toen na een tijdje later kwam ik er achter dat de moer om de saver aan te spannen iets terug draaide.
En zo stond de saver te los.
Bij gas los in de bocht ging het goed maar als ik een beetje het gas gaf ging hij bijna de bocht niet om. Denk dat het door de centrifugaal kracht van de wielen komt, bij gas gaan ze recht staan.
Heb de saver iets aan gespannen en de moer met locktite vast gezet. En het probleem is over.
Het kan zijn dat ook dit jou probleem is.
Gr Sander.