Lost signal Jeti DS-14

Discussie in 'Model elektronica' gestart door Peter Den, 31 mei 2020.

  1. N.P.S.

    N.P.S. Forum veteraan

    Lid geworden:
    17 jun 2007
    Berichten:
    9.094
    Je kan de zender zo instellen dat er 4 stuurfuncties worden gelogd. Omdat dit buiten het traject zender-ontvanger-zender om gaat, gaat het loggen van de stuurfuncties (stickposities) bij uitval van het retourkanaal door. Via Jeti Studio is achteraf precies te zien wat je hebt gestuurd.
     
    Peter Den vindt dit leuk.
  2. Peter Den

    Peter Den PH-SAM

    Lid geworden:
    2 dec 2005
    Berichten:
    1.677
    Locatie:
    Voorburg
    Mijn eindconclusie: mijn vertrouwen in mijn zender is goeddeels weer terug en ik heb zo het een en ander geleerd.
    Ben ook erg tevreden met de support van Jeti klantenservice.
    Ik had nog wat extra vragen gesteld waaronder deze:
    ''There has been a suggestion that a large Beam transmitter installation nearby can have some influence on the earlier bad Q responce: do large transmitter installation have some influence on Tx-Rx performance in your experience?''
    Antwoord: ''If there is another "very strong state communication antenna" near our Tx, this will affect Q value. It will affect all brands that broadcast according to the EU 811 standard.''
    @Ernst Grundmann : er lijkt dus zeker grond te zitten in jouw opmerkingen. (wij staan op de club vol in het zicht van twee grote ''suspicious'' masten van Boskoop en het zoemt in de club altijd van verdachtmakingen in dit opzicht.
    Iedereen bedankt voor het meedenken speciaal @N.P.S.
     

Deel Deze Pagina