Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Even tussen de werkzaamheden door toch nog een beetje tijd gevonden om aan de DAF te werken.
Het eerste deel van het motor blok past over de elektromotor heen.
van binnen ziet het er dan zo uit.
Ook heb ik de belettering gemaakt en erop geplakt. Ik wilde dit eenvoudig houden omdat het wel een jaren 80 auto is.
Dit was het dan weer tot nu toe.
Groeten , norbert
Ik mis nog wel meer.
het interieur moet er nog in, verlichting, achterspatborden , onder de bumper hoort nog een soort van spoiler waar de mistlampen in zitten. en zo is er nog heel veel te doen.
de komende weken ligt het een beetje stil omdat ik in de tuin aan het werk moet.
Nee Arjan ,
het was dit keer niet moeders maar ik zelf. De werkplaats moet gebouwd worden in de tuin. ik kom ruimte tekort dus moest ik iets doen.
moeders was het er nog niet echt mee eens maar dat is dan pech.
mijn opa zei mij altijd : werk gaat voor het meisje!!
hihihihi
mijn meisje weet hoe ik ben en denk dus de hobby wordt echt niet beëindigd!!!!
En ze mag het rustig lezen hoor .
maandag gaan de graaf werkzaamheden van start. Eind oktober moet alles klaar zijn volgens de planning. Nu maar hopen dat de winter niet te vroeg begint.
tussen de werkzaamheden door toch noch een beetje tijd gevonden om een klein beetje aan de daf te werken.
De spiegels zijn gemaakt en heb de reservewiel steun gemaakt. ook heb ik even een kentekenplaat gemaakt .
Hierbij twee foto's van het resultaat