LRP elektro algemeen

Ja koop eerst een beethe goede inbusjes. Hiermee kan je niet zoveel kracht zetten, daar komt nog eens bij dat je met dit gereedschap redelijk snel je kopjes van de schroeven dol kan draaien.

Idd, en het liefst gelijk het beste van het beste. Ben nog van plan om hudy te kopen maar ik heb het nog niet echt nodig. Ik heb deels me auto in elkaar gezet met die van de link en met handvat. Handvat 1000 malen beter

Kom je nu mee, als ik er al eentje heb besteld... Maar bij een leuke prijs, voor reserve, voor mijn vintage auto's, misschien toch interesse. Doe maar een aanbod via pb, wat je ervoor wil hebben.

Ik was eens de nieuwe ESC aan het passen,blijkt hij te hoog te zijn waardoor de body er niet goed opkan! :p
Eens uitvogelen hoe ik dat op ga oplossen :p

Edit:Een brandstofmotor look misschien hahahahahahah

Laatst bewerkt:
Ja dat zou misschien wel kunnen,maar vind dat niet echt mooi.En dat is denk ik ook niet echt practisch,elke keer als ik dan dat klepje eraf haal...

PS: Mijn alu wielmeenemers en shims zijn er eindelijk :D

Ja dat weet ik,maar als ik een oplossing kan vinden.Ik zou er wel mee kunnen rijden,maar dan zit er een spleet van een centimeter tussen de body en het chassis waar dan weer veel troep tussen komt.

Welke set had je ook al weer?
Want soms kun je de fan eraf halen, ik denk niet dat je die erg nodig hebt in zo'n licht autotje namelijk?

Ja fan kun je eraf halen.Dus die heb je niet echt nodig?Want dan zou hij wss wel passen.
En...........ik heb mn pinion eraf gekregen,een beetje wd-40 doet wonderen :p
Vanavond alles solderen,en dan de ESC instellen en rijden maar!!!

Je kan het altijd proberen toch?
Even de temps in de gaten houden.
Als er een heatsink op zit, zal het wel goed gaan, maar nogmaals even in de gaten houden.

Back