LRP elektro algemeen

Als je zo'n lrp wagen hebt is een donor in principe inderdaad verstandiger dan onderdelen extra te kopen vanwege de prijs maar 2 donor's? :D Ja als je ze alle 2 rijdend wil hebben natuurlijk,maar die 3de is dan misschien ook niet zoveel mis mee :p blijf je wel lekker bezig.

Toevallig verkoopt een vriend van mij er nog eentje,steekt wel een ezrun setje in maar denk dat rollend chassis misschien ook wel mogelijk is.Ik stuur je een linkje via pb.

ik ben ook weer even aan het knutselen geweest :D

ivoj.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
jawel. maar dat rammelt er wel weer uit ja een jump of koprol

wat je hebt gezien is alleen maar een concept van de kooi, de kooi ben ik alweer druk mee geweest en is aangepast.
nu eerst de esc en ontvanger afdekken en daarna... geen idee ehhh voorwielen iets kleiner denk ik

vp6b.jpg

rails zijn cool, hier ikke jaren terug aan het spelen met de onze.
Ding ging ook door modderbakken, modder tot in je onderbroek en rijden totdat de ontsteking (te) nat werd.
full

ik ben er gister nog druk mee geweest.
het gehele frame opnieuw opgebouwd, hij lijkt nu redelijk op:

Heb in afwachting van onderdelen, al dan niet in de vorm van een complete auto de TC weer opgebouwd en voorzien van een nieuwe schokbreker toren achter, aangezien ik nog steeds geen kap heb een beetje aan het prutsen gegaan

full

full

Lopen de voorwielen wel vrij bij sturen? Anders trek je je kap aan stukken als je een keer een bochtje maakt...

Laatst bewerkt:
Eindelijk tijd gevonden en nieuwe CVD assen bestelt zodat ik weer 4 wiel aandrijving heb. De standaard prijs is 23,50, nou heb ik ze via ebay uit Duitsland bestelt van iemand die ogenschijnlijk donor auto's uit elkaar haalt en voor onderdelen verkoopt. Dat scheelde een stuk. Standaard verzendkosten waren 5 euro, en ik had gelijk wat meer onderdelen erbij bestelt en was bij elkaar 31 euro kwijt.

Vorige week besteld en gisteren binnen.

Wellicht een optie voor de persoon die nog op zoek was naar de draagarm pins voor een schappelijke prijs. http://stores.ebay.nl/schwester-k-shop

Dat was ik die je bedoeld denk ik.
Ondertussen is die LRP blast verkocht en had ze gefixt met 3mm draadstang.
Maar heb nog wel het onroad chassis staan dus als dit niet verkocht geraakt dan kan ik daar wel mijn onderdelen bestellen moest ik hem eens gebruiken en iets stuk rijden.Hij vraagt voor die pins 7,50 en nieuw kosten ze 15 euro in Belgie en Nederland dus is wel de moeite als je dan iets extra bij besteld.

Back