LRP elektro algemeen

de assen zijn er niet op berekend en de ophanging ook niet.
succes.
Mocht je onderdelen nodig zijn eerdaags dan kan je bij mij terrecht

dat weet ik niet maar het is metaal ingegoten in kunststof dus als je dan grotere wielen monteert gaan ze nog sneller torderen

Kijk daarom vraag ik het ook, het ding rijd wel maar ze zijn te groot, daarom dacht ik zit er een mooi maatje tussenin, 115 en zeker de breedte staat ook niet. Tot nu toe is niets stuk maar dat veranderd altijd wel een keer.
Sommige reacties zijn wel wat aan de heftige kant vind ik maar ieder zn plek om de frustratie eruit te gooien, ik ga motorrijden...
Ik denk dat ik het gewoon lekker bij de 19 21 of 23t hou, gaat eigenlijk hard zat.
Laats met de buurman aan het spelen, traxxas slash, man wat een ging die hard, niet leuk meer, wat moet je ermee.

pUch

drive and let drive

Heeft er iemand toevallig nog aluminium front c hubs liggen 124009? En ik ben nog op zoek naar 2 achter dempers voor voor en 2 big bore schoks voor achter. Ik heb nu 1 shock tx 1 voorkant, heeft iemand er toevallig ook nog 1 liggen?

mvg

pUch

heeft iemand toevallig een achter asje voor een lrp s10 bx
bij mij is er bij eentje het schroefdraad afgebroken
ik bedoel het asje waar het wiel opgaat

Zo ik en mijn kleine neef zijn er klaar voor.
Morgen naar den helder om op diverse ondergronden aan het strand bandjes te testen en lol te hebben.
ruime keuze uit banden
Lrp V-tec kamikaze
Fastrax turf-ripper
Schumacher mini pins
Schumacher mini spike
Proline bow-tie
Proline caliber
Proline scrubs
Jconcepts barcodes
Conrad paddle wheels
Koelbox met wicky appelsap chips nootjes worst kaas en bier
enz

ik wilde wat banden gaan testen i.v.m. dit topic
http://www.modelbouwforum.nl/threads/duinenbuggy.229860/

bfea4230b629ad8da5d121c6abd27cb3.jpg

Laatst bewerkt:
Zeer fijn vooruitzicht, vergeet je accu's maar niet ;) en een schroef setje en natuurlijk je zender. Niks meer klote dan aankomen en wat thuis laten liggen.

ae2751dc6bd6362798f6df41fc9bdea1.jpg
351e937fd92802c73a1128b1928e0925.jpg
952978cc224975b1e667db6542fa232e.jpg
2e79ac2b1b460d1e3676528732887ffe.jpg

b5f2228fd4876a8d4f16373a894cbe80.jpg

Dat ging wel goed hoor :D
Helaas was de accu zowat leeg maar je echt in die mulle prut wil rijden ben je toch minimaal een 1/10 truggy nodig.

heeft iemand toevallig een achter asje voor een lrp s10 bx
bij mij is er bij eentje het schroefdraad afgebroken
ik bedoel het asje waar het wiel opgaat
ik. een complete tx

En ik ben nog op zoek naar 2 achter dempers voor voor en 2 big bore schoks voor achter. Ik heb nu 1 shock tx 1 voorkant, heeft iemand er toevallig ook nog 1 liggen?

mvg

pUch
ike, een complete tx

Nog meer mensen onderdelen nodig? misschien haal ik hem uit elkaar...

Lijkt me wel erg leuk om mee in de zand duinen mee te rijden, ik rij nu 4x4 maar dan is een 2dw toch wel leuker op zand

Back