Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo alles ingebouwd, nou ben ik bezig met de afdruk servo, ik heb alleen het probleem dat de servo erg heet wordt, omdat hij toch aardig wat druk uit moet oefenen op het knopje, het is ook een relatief klein bereik waarover hij moet draaien, hoe hebben jullie dit opgelost dat je niet elke vlucht de servo moet vervangen? Ik gebruik kleine 5 grams servo's.
--------------------------------------------------------------------------------
Voor praatjes over hoe en wat...
Easystar om foto's mee te maken.
Kun je hier misschien posten of zelf een nieuw topic starten
Sorry hoor, ik dacht dat dit een topic was om over luchtfotografie in zijn geheel te praten dus ook over de technische kant die er bij komt kijken, maar schijnbaar zijn hier alleen foto's gewenst, ik zal mijn mond wel houden....
MM jammer te horen dat de eg. niet geschikt is, dan zou ik het maar met mijn Extra 330 moeten doen, dat zwaartepunt ligt toch al te voorlijk, dus kan ik mooi dat foto toestel erin proppen en het lood eruit halen.
Zo alles ingebouwd, nou ben ik bezig met de afdruk servo, ik heb alleen het probleem dat de servo erg heet wordt, omdat hij toch aardig wat druk uit moet oefenen op het knopje, het is ook een relatief klein bereik waarover hij moet draaien, hoe hebben jullie dit opgelost dat je niet elke vlucht de servo moet vervangen? Ik gebruik kleine 5 grams servo's.