Luchtfoto´s

• Topicstarter Topicstarter Guest
  • Startdatum Startdatum
ik heb net wat luchtfoto`s gemaakt.. :D tot het ging regenen....
is gewoon een beetje in het wilde weg geknipt,
[ waaide nogal hard, dus hield liever ff m`n aandacht bij het sturen :P ]

de enigste van huizen.. [ heb bijna alleen tegen de wind in gezweeft en foto`s gemaakt ,
dus bijna allemaal bouwland foto`s :p ]

stukje land waar net zon op kwam..:

ik ga eens even wat met de instellingen van de camera spelen , en dan nog eens wat foto`s maken . [ buitje is al voorbij ]

Let er wel op dat deze met USA Garantie geleverd wordt ... en dat houd in dat Nikon-Europe (waar Nikon Nederland een deel van is) nul-komma-niets voor je doet als hij onverhoopt stuk gaat ..... Amerikaanse bedrijven kopen de garantie af en geven eigen garantie (vaak maar 3 maanden, en daarna vette pech) ....

Kleine update, als je de voorwaarden leest over garantie bij "BeachCamera" dan zie je dat alle garantie fabrieksgarantie is (tenzij anders vermeld) en dat je zelf rechtstreeks bij de fabrikant moet melden voor garantie (en "BeachCamera" daar verder niets mee doet) ... dus voor garantie zaken heb je wel een probleem hier in Europa als je daar koopt ...
Hmz nog niet gezien, bedankt:D
Ik denk dat ik het risico toch maar neem...
Ik zal mijn bevindingen wil in dit draadje posten ;)

Kan de easy trouwens wel een camera van 200+ lionaccu gram mee naar boven sleuren?
Ik ben trouwens vanplan om eerst even met standaard motor te vliegen met lipo's en dan voor voor ledig brushless te gaan.

Hmz nog niet gezien, bedankt:D
Ik denk dat ik het risico toch maar neem...
Ik zal mijn bevindingen wil in dit draadje posten ;)

Kan de easy trouwens wel een camera van 200+ lionaccu gram mee naar boven sleuren?
Ik ben trouwens vanplan om eerst even met standaard motor te vliegen met lipo's en dan voor voor ledig brushless te gaan.

Houdt er wel rekening mee dat er nog ca. 25% aan invoerrechten en btw bij komt ... (dan wordt het verschil wel een stuk kleiner ....) ....

En Ja een ES kan makkelijk 200 gram extra meenenemen ....

Houdt er wel rekening mee dat er nog ca. 25% aan invoerrechten en btw bij komt ... (dan wordt het verschil wel een stuk kleiner ....) ....

En Ja een ES kan makkelijk 200 gram extra meenenemen ....
Dan zou er nog 44,1575 euro bij komen.
Vind jij hem maar eens nieuw voor 220,7875 euro, dan krijg je er ook nog een 1 gig SD kaart bij en er zijn geen verzend kosten;)

En dit komt er alleen maar bij als hij door de douane word opgemerkt...

:ontopic:Lijkt me een goed plan!
Dom plan .... gewoon die € 50,-- meer betalen (verschil is waarschijnlijk kleiner, komen no inklaringskosten bij van € 12,50, en zeker als je nog een boete krijgt, standaard € 50,-- bij "fout" aangegeven fotoapparatuur) ... 1GB kaartje kost nu ook 2x niks en je krijgt er een traag kaartje bij dat je van ellende na 2 dagen al weggooit .....

Vandaag nog eens wezen vliegen met camera. Na het landen bemerk ik dat ik............de camera niet had opgezet. Dit is de 2de keer....Shame on me.

Mooie foto's Sjoerd!
Nog even een foto'tje van vandaag, snel voordat de sneeuw helemaal weg was.
ford%20garage.jpg

Greetz van Aldert

Laatste van mij voor vandaag:
Nog ééntje:
olst%203.jpg

Greetz van Aldert

Laatst bewerkt door een moderator:
hey aldert

ik zie er echt maar 1tje hoor :wink:

:offtopic: je hebt pb

Je bent er snel bij, maar net niet snel genoeg ;) . Ik zie er twee voor je post, en ééntje na!

En... eeuuuhhh.. pb? Waarschijnlijk een mailtje ;) . En nu denk ik te weten wie Robert is ;) ;) !

Jups zeer strakke foto's, ik zou eigenlijk afgelopen zondag een Easyglider gaan kopen voor de luchtfoto's mee te maken, maar dat is toen niet door gegaan, twijfel nou een beetje tussen een minimag( vroeger heb ik er eentje gehad, en nou veel spijt van dat ik m weg heb gedaan) of misschien toch een easystar... Probleem is dat ik er ook gewoon een rondje mee wil kunnen vliegen, en met de minimag was het mogelijk de meest gekke toeren uit te halen van roling circle tot prophangen(jaja), maar ik heb nog niemand gezien die zijn minimag voor luchtfotografie gebruikt. Ben er daarom ook niet helemaal zeker van of hij wel geschikt is voor luchtfotografie... Ik heb er vroeger wel eens mijn telefoon onder gehangen, maar dat is heel iets anders dan luchtfotografie. Is er iemand die zijn minimag ook voor foto's gebruikt of niet?

Groeten Harm Jansen

jep die is van mij!!

Gaat prima hoor met een minimag maar je moet wel een dikke brushless erin zetten anders is hij niet lekker meer te vliegen(tenzij je er een hele lichte camera in maakt).

Back