Luchtfoto´s

• Topicstarter Topicstarter Guest
  • Startdatum Startdatum
Nu zie ik het.
Het is dus vlak voor de benzine pomp.

Goeie foto zeg!
Met wat goed kijken zie je zelfs Vlieland liggen. Dat is toch hemelsbreed zo'n 20 km.

Blijf posten Ton!

Wim

Da's dus het verschil tussen een echte camera en een flycamOne of zo'n weggooicamera met plastic lensje...

Wat voor verschil had je anders verwacht.

De lens maakt het verschil, een Cmos camera zoals de flycamone kan nooit tippen aan een fototoestel.

Je hoeft het mij niet uit te leggen... (gediplomeerd fotograaf & 40 jaar TV cameraman...)
Maar in het draadje over de FlycamOne is dat besef niet helemaal doorgedrongen; vandaar mijn opmerking...

Afgelopen weekend op Ameland wat foto's gemaakt van de Nordic Walking happening waar 1000 deelnemers meededen, bijna het record verbroken van Zweden.

Ton Zegers

Hobbycity Online R/C Hobby Store : Wireless Video Kit w/ Pan-Tilt system $68.60

Kijk dit eens, kost helemaal niets!!!!

WRK.jpg

Skyhigh

bdoets zei:
Maar in het draadje over de FlycamOne is dat besef niet helemaal doorgedrongen; vandaar mijn opmerking...
Ik denk dat dat wel doorgedrongen is maar ieder heeft zijn eigen invulling aan het geheel.

De 1 wil zuivere foto`s maken, de ander wilt een beetje klooien met inflight video`s.

[QUOTE='Rhelie"]Hij bedoelt waarschijnlijk vliegen met een videobril op, die camera-setjes werken op 2,4 ghz en als je je model daar ook mee bestuurt, vraag je om problemen.[/QUOTE]??????

Dat snap ik niet, de 2,4Ghz kan toch ontelbare zenders/ontvnager kobinaties aan.

Of werken die inflight video`s met bril weer anders waardoor het niet mogelijk is (nu vlieg ik met 35mHz dus zal waarschijnlijk geen last krijgen ;-) ).

@ Skyhigh,

ik vindt de pan/tilt contructie nogal groot/lomp.

En dat systeem werkt ook op 2,4GHz :roll:

Dit is dan wat geschikter om in te bouwen:
Pan%20Tilt%20Cam_small.jpg

Laatst bewerkt:
en de prijs is ook aangepast, van 65 dollar naar .....

.... 260 dollar :D

Skyhigh

Sja... en check ook de reacties van de VELE teleurgestelde kopers. HobbyCity heeft al hun orders gecancelled omdat ze de prijs verkeerd hadden ingevoerd.... Slechte zaak!

Even m'n "Texel" kennis testen:
die eerste: omgeving Westerweg ( een lastige ;) )
de tweede: rotonde Pontweg / Akenbuurt
de derde: Panorama?

Verder: alweer mooie foto's!

Wim

In overleg met de verlkeersleiding neem ik aan. Mooie fotos, Ton.

Back