Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
... een 30D is een behoorlijk zware camera, is een xxxD serie of powershot G11/12
oid niet handiger, of werkt de extra massa in je voordeel? ...
Ook de Powershot S95 heeft een 1/1,7" (7,6 x 5.7 mm) sensor, en gelukkig maar met 10 megapukkels ... maar toch zijn opnames daarmee nooit ruisvrij, alleen wordt dat pas storend bij vergrotingen en onder slechte lichtomstandigheden ... dus voor "amateur" (lucht)fotografie voldoende ...de canon powershot S95 moet toch ook wel aardige luchtfoto's opleveren hoop ik. ...
Ik heb vervolgens een kist gezocht die deze camera kon dragen, de kist waarmee ik momenteel luchtopnames maak is speciaal ontworpen voor DSLR camera's. Ik heb bij deze kist het gewicht van de camera dus nodig om in balans te komen.
kan je die niet kant en klaar kopen? Ik ben meer een vlieger dan een bouwer !![]()
Verrekte schon foto's. Wellek klein durpke is deh wa past in oe hand??
Frank oet Zurrik..
Een 30D heeft een APS-C formaat sensor wat bij Canon 22,2 x 14,8 mm is ... en een G12 heeft een 1/1,7" (7,6 x 5.7 mm) sensor wat dus ruim een factor 7 scheelt in grootte ... dat kwaliteitsverschil zie je wel (het beeld is praktisch ruisvrij bij de D30, met de G12 lukt dat niet echt zelfs niet bij 80 ISO) ...
Vandaag weer mooi weer idd. Wel met de dx8. Toch?![]()