Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit verhoogt de veiligheid voor de overstekende fietsers behoorlijk. Was altijd een probleem als je met de fiets naar het veld wilde.
Ook voor het afslaand verkeer en voor de mensen die de weg weer op willen is dit een goede verbetering.
Natuurlijk heb ik overleg met de havenmeester met Ed en Mike de Bruin.
Op zondag gaat het vliegveld om 10:00 open.
Als er wat nieuws is op het veld kan ik voor openingstijd wat foto's maken.
Wim, het is een hele verbetering geworden bij het vliegveld.
Lijkt me ook leuk inderdaad.
Ik wil hier ook een beetje mee gaan experimenteren met een slowstick , maar m'n vrouw ziet het nog niet zo zitten om onze nieuwe camera hier onder te hangen.
Maar mischien eerst eens proberen met een goedkoper alternatief.
Ik was gisteren even bij m'n moeder en zag daar een verhuisbericht van mijn oom die op Annie hoeve woonde. Hij is net (per 1-4) verhuisd naar de Beatrixlaan in Den Burg.
Maar:
Weer een mooie foto!
Inderdaad: het verschil met FlyCamOne (en vergelijkbare cams) is goed te zien.
Gelukkig kunnen we de grauwe periode achter ons laten en weer genieten van alle kleuren om ons heen. Bomen worden weer groen en de boeren zijn al weer druk op het land. Het is heerlijk om met dit weer te vliegen en er is genoeg thermiek! Ik kon echt minuten lang foto’s maken en weer even cirkelen om hoogte te winnen en opnieuw beginnen, geweldig!!!
Vandaag kwam mijn Fuji Finepix Z10fd binnen. Mooie optie bij deze camera is dat er geen enorme lens naar buiten steekt, heel licht van gewicht is (112gr. incl. accu en SD-card), knappe plaatjes maakt (is nog wel even zoeken naar de juiste instellingen) en dat je een continu-opname modus hebt waarbij elke 1,6 seconden een plaatje wordt geschoten. Na 20 minuten vliegen kun je dan even 500+ foto's uitzoeken om 5 nuttige plaatjes over te houden. :?
Hierbij mijn eerste plaatjes vanuit mijn EasyStar. Ik had geen zin om ze recht te zetten.
Ons offroad-baantje waar we met 1:8/1:5 auto's scheuren:
Het Noordzeekanaal (met draagvleugelboot) en het Westelijk Havengebied van Amsterdam:
Een blik op Westzaan en HoogTij (in aanleg, zandbak van 30.000 vierkante meter):