Luchtfoto´s

• Topicstarter Topicstarter Guest
  • Startdatum Startdatum
Sleurhutje.

Mooie plaatjes nu nog een servo voor je ontspanning knop dan kan je zelf bepalen wanneer je een foto maakt.
Nee, dat is niet echt nodig. In de camera (Fujifilm Z10fd, 7 megapixel) zit een 8GB SD-Card. Elke 1,6 seconden een plaatje à ~3MB is zo'n 2700 foto's. Dat is dus 72 minuten foto's schieten. Helaas is de vliegaccu eerder leeg dus het legen van de SD-Card op de notebook is niet het grootste probleem. ;) En constructief is het nu erg makkelijk, gewoon een stukje tape met een rubber dopje eronder op de ontspannerknop. :lol:

He Ton,

kun je je diensten niet eens aan de TC aanbieden?
Die 2e foto zou het goed hebben gedaan bij de verslagen over de tunnel en de concessiewet.
(Die laatste is inmiddels van de baan :zon: )
Je hebt zo een beter beeld over de opkomst dan de foto's van de TC zelf.

Wim

Maar weer een paar foto's...

smeijer01xl2.jpg

westervelde2kn0.jpg

(ze zijn iets te groot, sorry... moet weer wat vaker posten merk ik)

Henk

Ok Ton!

Je foto's zijn het waard gezien te worden door meer mensen.

Dan weer een prachtige Texel foto: ditmaal De Koog, genomen vanaf de rotonde aan het begin van de Postweg.

Heb je nog foto's gemaakt met "Het Rondje Texel" ?

Wim

Hey Niels,

het gebruikte vliegtuig is een licht verbouwde Wingo. Zeer goedmoedig en langzaam vliegend model. Dit model was ook de eerste die de middellandse zee nonstop overstak. Het gebruikte fototoestel is een OptioS5i, lekker klein, licht en redelijke foto's.
Wat vooral leuk is, je ziet foto's van over de gehele wereld. Een andere wereld ervaren wij als WOW, MOOI, enz. En dat is ook vooral mooi, de foto's zoals Hebo plaats zijn fantastisch, echter ik woon er vlakbij en dan vind je het iets gewoner. De foto's zoals Ton plaatst zijn ook fantastich, en al een andere wereld van wat je gewend bent... dus erg mooi!
Het subforum op rcgroups is ook super om te zien, daar staan foto's vanover de hele wereld. En net als Jeff Scholl die tussen het ruige gebergte zit... fantastisch (ook de foto's opzich trouwens).
Om niet alleen tekst te plaatsen, hier nog wat foto's gisteren genomen. Een verzoekje van een oude bekende lokatie. Ondanks het slechtere weer ben ik toch heel tevreden over de foto's, er zat eigenlijk geen slechte tussen. Hier een paar:
drentschea2.jpg

drentschea3.jpg

Inderdaad mooie foto's.
Zou nog mooier zijn wanneer de zon net in het water zou spiegelen, maar je zei al dat het weer niet meespeelde.

Wim

Hallo Albert.

Het zijn mooie foto's ondanks het weer.
Hierbij een paar foto's van een reclamebureau die druk bezig waren om een reclamespot te filmen van de DSB Bank.

Ton

Zo, vandaag weer eens gevlogen met mijn fotocamera op mijn minimag.

Het was mooi weer en had een nieuwe zender met een vrij kanaal dus ik dacht laat ik het maar weer eens proberen.

Hier enkele van de mooiste foto's.

In de verte zie je de loosdrechtse plassen
dscf0847cg5.jpg

Tikkie onscherp
dscf0791my5.jpg

Heel in de verte aan de horizon zie je grote gebouwen dit volgensmij Amsterdam
dscf0777ws6.jpg

leuke foto's Matthijs,
ik heb hem iets meer scherper kunnen krijgen..

dscf0791my5ua8.jpg

aju

de foto deed het bij mij net ook niet maar je moet even andere kant van de muis en dan afbeelding weergeven dan doet die het wel

Back