Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Frans, ik heb hem in Duitsland gekocht als airframe only incl retracts voor € 160,-. Weet zo ff de naam van de site niet meer, maar ze verkopen de stock versie met motoren daar niet omdat ze er niet achter staan...
Hoi Mickael,
Echt een fantastisch model om te zien maar zeker ook om te vliegen.
Afgelopen 3 jaar heb ik vele tientallen mogen maken met mij A-10 van Hobbyking. Dit jaar heb ik deze voorien van nieuwe motoren zodat ik op 4S kon vliegen. Eindelijk was de snelheid nu dan ook wat het behoorde te zijn. Ook de ingebouwde retracts waren een grote verbetering.
Helaas heb ik er maar 3 vluchten mee mogen maken omdat de vleugel brak.
De carbon spar was onvoldoende verlijmd.
De kist kwam vol op de harde klei terecht en was volledig versplinterd.
Aangezien deze niet meer wordt verkocht rest mij niets anders dan over te stappen naar een grotere en duurdere maar vooral ook mooiere A-10.
Nog even sparen en dan ga ik hem bestellen. Ik hoop er nog deze zomer mee te gaan vliegen. Ik volg dit draadje dan ook trouw. Voor de setup zal ik echter voor de standaard gaan.
Mag ik weten waar jij deze besteld hebt aangezien ik hem alleen gezien heb bij ready2fly.ch.
gr,
Frans
Het maakt niet uit waar je hem op zet, in de ontvanger onder de stekers, zijn alle plussen verbonden, idem alle minnen. Je mag gerust op een vrij kanaal zetten.... De andere staat 5V output op dus leek het mij dat die op "batt" komt. ...
Fkestuntelaar, klopt dat horizontale stekkertjes wel?
Zoals die horizontale op de foto staat de - op aux1 en de + op aux 2 namelijk