M-auto cup 2011/2012????

1/12 met een silvercan klasse zal denk ik moeilijk worden aangezien de meeste die een 1/12 hebben toch een recent model hebben waar lipo in gaat of uiterlijk 4cell Nimh. In een RC12L (hoe mooi en gaaf ook hoor) gaan 6 cellen. Je kan dit met 4 cellen rijden of 1S lipo maar ik weet niet hoeveel snelheid er dan overblijft met een silvercan. Zeker een mooi streven hoor, zou het graag zien gebeuren maar ik betwijfel of het nog mogelijk is. Ook met het oog op het WK volgend jaar zal er toch getrained worden op 1S lipo...

Maar goed, stel het voor als alles erdoor is en kijk wat je kan organiseren met nog een 10 tal mensen met een "vintage" 1/12...

Nou Mannen,..... het is toch een beetje gelukt dus trek je M-)3 of M-05 maar uit de kast......

net ver van de pers.. maar M-auto is voornemens om de TIM-Challenge te organiseren.... leul leuk leuk..

Details volgens tzt .. zey vast in je agenda 9 - 10 - 11 maart 2012

MACH Indoor te Haarlem

Tamiya International M-chassis Challenge

www.tim-challenge.com

Laatst bewerkt:
De regelementen worden 1 dezer dagen bekend gemaakt!! hou de site in de gaten en ook die van M auto

De datum is ook bekend net als de locatie

De regelementen worden 1 dezer dagen bekend gemaakt!! hou de site in de gaten en ook die van M auto

De datum is ook bekend net als de locatie

Je schrijft dat de datum bekend is, maar op de site van de M-auto staat niets in hun kalender? Kijk ik er dan gewoon overheen?

Groet Robert

Back