M-auto cup 2011/2012????

Even een balletje op gooien maar zouden de mensen achter het magazine M-auto aankommend winter seizoen weer een M-auto cup willen organiseren. Er zijn nu 3 banen waar gereden kan worden. Grotebroek ( komt tapijt) Ronse en de Mach indoor. De laatste zou je 2 x kunnen gebruiken, 1x gewoon en 1 x de andere kant op.

Als er zich nog banen aandienen dan is aanpassen altijd een idee.

Ik heb er wel weer zin in...... Jullie ook!

Auto gewoon net als vorigjaar Swift, 1/12 en misschien TT-01.

Laatst bewerkt:
AMCC mag niet met foam gereden worden dus die valt af... Ze willen geen griplijn daar door foam/smering...

Even een balletje op gooien maar zouden de mensen achter het magazine M-auto aankommend winter seizoen weer een M-auto cup willen organiseren. Er zijn nu 3 banen waar gereden kan worden. Grotebroek ( komt tapijt) Ronse en de Mach indoor. De laatste zou je 2 x kunnen gebruiken, 1x gewoon en 1 x de andere kant op.

Als er zich nog banen aandienen dan is aanpassen altijd een idee.

Ik heb er wel weer zin in...... Jullie ook!

Auto gewoon net als vorigjaar Swift, 1/12 en misschien TT-01.

grotebroek tapijt?
zal jammer zijn.

Ik heb er wel weer zin in hoor! Lekker naar België in de jeugdherberg.
EN de klasses, Swift, 1:12 en TT01 ja, of wellicht 1:18.....

Martijn

13.5 nul graden wie weet maar denk dat de fun gehalte daar wat minder is dan met bv de Swift, of TT-01 gebleken is dat bij de Mach indoor de fun echt mega hoog was..

Maar ik hoop dat Anita dit leest en dat ze weer wat willen gaan doen...

Stephan,

Top idee om dit op te gooien! Geweldig! Maar is het niet een idee om een mailtje naar Fred en Anita zelf te sturen? Dan weet je zeker dat ze het lezen?

Daarnaast vraag ik me ook af. Hebben F & A Misschien hulp van ons nodig. Het is voor hen een hoop geregel (misschien al aan de late kant) wie weet kunnen wij als rijders wel helpen met werk van achter de schermen.

Persoonlijk zou ik het geweldig vinden om weer een M-auto cup te rijden, en zou dan ook graag mee helpen daar waar mogelijk. Als er weer een M-aut0 cup komt, ben ik zeker van de partij!

Ook denk ik dat 13,5T 0GR een zeer goed bezochte klasse kan worden, naast Swift/Mini en 1:12 lijken me dat drie perfecte klasses. Hoe zit het met Hugo, wil die ons nog eens van zijn strenge doch rechtvaardige commentaar voorzien ;-) En Arjan, wil deze nog steeds onze auto afkeuren omdat we niet met de body op de foto mogen, waar we niet mee gereden hebben :mrgreen: ?

Hoe zat het met de baan in Assen, en die van Hotwheels? ;-) ?

Groet Robert

Ik plaats het hier om Anita en Fred te laten zien dat we het missen en dat we graag weer een seizoen M-auto cup willen rijden vandaar hier een beginnetje.

Ik hoop dat iedereen die wil rijden hier een berichtje plaats.

Het is een hoop geregel maar denk dat ze wel een draaiboek hebbe klaar liggen. Natuurlijk hoop ik dat Hugo en Arjan er ook weer zijn.... Vast wel!

Prima intentie Stephan! Top! Ik denk zo dat Peet en Ik zekerrr van de partij zijn!

Joost: Gaat Asfalt niet 1:12 rijders afschrikken? Tis maar een gedachte spinsel?

Groet Robert

Laatst bewerkt:
Joost: Gaat Asfalt niet 1:12 rijders afschrikken? Tis maar een gedachte spinsel?

Ik zou het juist als een uitdaging zien als 1/12 rijder... Het is zeer vlak daar dus waarom niet???

Paar jaar terug is de WK 1/12 toch ook of asfalt gehouden of vergis ik me?

Nee je vergist je zeker niet Stephan, daarom zei ik het ook. Kijken of de heren het op asfalt ook kunnen met een 1/12 of dat ze bang zijn voor krasjes op de bodemplaat LOL :D

Back