M-auto cup 2011/2012????

Goed initatief Stephan!

Misschien een idee om ook een Pancar klasse in te delen?

Ik weet zeker dat er dan een paar rijders heeeeeeel gelukkig worden hahaha.

Halewijn

Misschien dat ik ook een wedstrijdje mee pak. Maar welke klasse dat weet ik nog niet. Misschien 1:12 , maar kan niets beloven.

Stephan,

Vandaag op de ZAC in Rucphen hier ook over gepraat, en ook daar waren veel mensen enthousiast over het idee. Eigenijk is er "niets" leuks in de winter, en zou de M-auto prima van pas komen. Ook waren er veel mensen geïnteresseerd in de 0gr 13,5T Toerwagen klasse, iets wat mij ook erg intressant en goed lijkt om te verkiezen.

Misschien is het een idee om een uitgewerkt voorstel naar Fred en Anita te sturen met reglementen en ideeën?

Groet Robert

Weet niet of er veel FF 02/03 rijders zijn, maar een race in die klasse misschien ?
Dan is er iets nieuw buiten de tt01 's en m-chassis, feit is wel dat er meer tt01 en m-chassis zijn nu dan ff03 , :confused::rolleyes:

Zijn Fred en Anita al op de hoogte gebracht of nog niet, ben reuze benieuwd hoe dit uitgaat pakken voor de aankomende winter.

nee nog niet maar denk dat we met deze belabbert aantal reacties niet aan hoeven te komen.

Dus alleen MBF Leden rijden de M-auto cup? Ik denk dat je hier iets te kort door de bocht gaat.
Juist als je hier over begint op clubs krijg ik tot nu toe best veel positieve reacties en enthousiaste rijders die het graag weer terug zien komen....

Groet Robert

Zal ik ook maar reageren dan, zit gewoon mee te lezen maar zou het leuk vinden als er 1/12 gereden wordt en de wedstrijden gewoon in nederland zijn.:worship:

Het modelbouwforum is geen "bijbel" voor wat betrefd het organiseren van races of series. Mijn mening? Informeer de mensen van M-auto en leg uit dat er animo voor is en maak het bekend via de clubs. Dan heb je waarschijnlijk véél meer kans op slagen...

Just my 2 cents...

Zo is het maar net Joost:)
Het MBF is een mooi medium maar niet iedereen zit hier dagelijks op te lezen.
Clubs zijn zeker ook een goede optie om dit soort wedstrijden te promoten.
Anders in het M-auto blad?

mvg Roy

Het modelbouwforum is geen "bijbel" voor wat betrefd het organiseren van races of series. Mijn mening? Informeer de mensen van M-auto en leg uit dat er animo voor is en maak het bekend via de clubs. Dan heb je waarschijnlijk véél meer kans op slagen...

Just my 2 cents...

Omdat de Swift cup ed. zo populair zijn, ook de 1:12 met een silvercan klasse? Kan ik mijn RC12L ook onder het stof vandaan halen.

Back