M-auto winterchallenge 2009-2010

Straks terug een nieuwe M-auto winterchallenge, voor de organisatoren nu nog circuits vinden hé. Met een prachtige piste (racing-paradise)als verlies.
Voor Mc Ronse zou er al een datum en de zaal zal wéér graag aangeboden zijn voor onze Nederlandse organisatoren. Dank u Fréderick.
De datum zou normaal voorzien worden laatste wéékend van November 2009.
Als er nog ander nieuws is, laat het gerust horen.

De "oude" baan van Racing Paredise is gekocht door MBS-racing en die zijn nu aan het kijken of ze een passende locatie kunnen vinden waar ze deze baan -met toebehoren- kunnen opbouwen.........

MBS-racing heeft nu een -te- kleine modelbouwshop in Geulle Zuid Limburg met een kleine off road buiten baan.
Deze fanatieke RC modelbouwers proberen een zo groot mogelijk aanbod aan te bieden, maar we weten onder tussen hoe gemeente's te werk gaan.

Op het moment dat er meer bekend is zal dat op hun website / forum bekend gemaakt worden - of hier op het forum ;)-

Wat ik weet is dat voorals nog Ronse, Mach Indoor, en Deventer hun baan terbeschikking stellen aan de M-auto cup, en dan is het de bedoeling dat er 2x in deventer gereden gaat worden

Voor swift klasse M03 mag je ook met een Fiat 500 kap rijden maar dat is alleen wat ik gehoord heb en hier is nik officieels aan.

de 1/12 gaat trouwens over op brushless met een 10.5 denk ik.

En de Mini body werd vorig jaar ook al over gesproken. :? ;)
Zou kunnen, maar volgens mij is hier het chassis iets korter van..

Laten we het gewoon rustig afwachten tot dat de mensen van M-Auto de regels bekent maken voordat we hier weer een eindeloze discussie aangaan over dingen die we toch niet weten.

Zou kunnen, maar volgens mij is hier het chassis iets korter van..

Laten we het gewoon rustig afwachten tot dat de mensen van M-Auto de regels bekent maken voordat we hier weer een eindeloze discussie aangaan over dingen die we toch niet weten.

Dat is wel grappig ;)

Je begint zelf de discussie met allerlei speculaties!

.

Hallo beste collega's, Deventer is dat ver voor onze belgische rijders ?
Toch iets voor mij van rond de 300km enkele reis.

Laatst bewerkt:
deventer of Haarlem??? nou dat is maar een zeer klein verschil hoor !!
als voorbeeld:
Gent naar Deventer = 271 KM
Gent naar Haarlem = 240 KM
of....
Waregem naar Deventer = 298 KM
Waregem naar Haarlem = 276 KM

dus echt, daar echt niet veel tussen. en dus geen reden om niet mee te doen toch ???

ik moet ook 280 Km rijden naar Ronse, en wat dacht je van de mensen die uit groningen of friesland komen? die moeten nog veeeeel verder
maar doen het toch ook weer elke jaar, voor de altijd aanwezige gezelligheid en sportieviteit

zover ik weet geen mini body
en ja, wel weer vier wedstrijden

Laatst bewerkt:
en verder................
alles zal in het nieuwe nummer van M-auto Magazine staan
die zal komende dagen in de bus liggen
België zal een paar dagen later zijn, denk ik

Bedankt hoor Hugo, Ik hoop er wéér bij te zijn hoor. Groetjes vanuit Belgie(Bij Waregem)
, zei Danny, ..
die een dikke maand ofzo geleden voor de zoveelste keer beweerde dat hij definitief zou stoppen met RC-rijden :)
anyway, tof dat je weer gaat rijden!!

Indien de mogelijkheid toelaat met de gezondheid van mijn pa niet verergerd,hoop ik erbij te zijn met die erge leuke nederlanders. Anders Ludo is het pech. Ik rij enkel puur fun als het mij nog uit komt. In Nederland is een regelment ook strikter toegepast en voor iederéén met controles,in Belgie verdraaien ze met de windrichting mééstal ,véél regels maar nimmer of nooit controle. Daarom véél leuker in Nederland,voor iederéén gelijke wet. Ook sfeer leuker en minder jaloezie of opmerkingen. Tenslotte maar een hobby hé waar je toch niks méé wint hé(of tis een béker ofzo) Voor mij liever éénmaal in Nederland en plezier of Belgie één race met gejank of napraat.

Indien de mogelijkheid toelaat met de gezondheid van mijn pa niet verergerd,hoop ik erbij te zijn met die erge leuke nederlanders. Anders Ludo is het pech. Ik rij enkel puur fun als het mij nog uit komt. In Nederland is een regelment ook strikter toegepast en voor iederéén met controles,in Belgie verdraaien ze met de windrichting mééstal ,véél regels maar nimmer of nooit controle. Daarom véél leuker in Nederland,voor iederéén gelijke wet. Ook sfeer leuker en minder jaloezie of opmerkingen. Tenslotte maar een hobby hé waar je toch niks méé wint hé(of tis een béker ofzo) Voor mij liever éénmaal in Nederland en plezier of Belgie één race met gejank of napraat.

We blijven Hollanders hé;)

Zeker naar Deventer komen ik zal zeker komen kijken, nog geen 10 minuten lopen van hier;)

Zojuist datums en 3 van de 4 circuits reeds ingevuld,wat betreft Rc Hotwheels Deventer is dit outdoor volgens hun website juist te hebben bekeken ??? Of rijden zij ook ergens indoor tijdens de winter ?

KALENDER m-auto winterchallenge 2009-2010 :
25 oktober : Rc Hotwheels Deventer
29 november : Mc Ronse (Belgie)
17 januari : ? Piste gezocht ?
21 februari : Mach indoor Heemstede

Danny toch, zo ongeduldig ...
Laat anders de mensen van M-auto hier zelf maar aankondigen hoe, waar en met wat de volgende editie zal gereden worden. Dat doen ze hier op dit forum altijd heel uitgebreid en zijn we ineens zeker van alles.
Nu loop je immers kans dat er nog zaken wijzigen.

Zo staat het in de laatste M-auto dus we kunnen er wel vrij zeker van zijn.

Ook de reglementen zijn nu bekend. Die is gelijk aan vorig jaar met een paar kleine toevoegingen.

GT-14 klasse nu servo vrij.

Swift klasse nu ook de Fiat 500 body toegestaan.

1/12 klasse nu ook 10.5T brushless volgens de BRCA motor lijst. 19T is ook nog steeds te gebruiken volgens de lijst van vorig jaar.

Back