Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
huh??De M05 kan toch ook op Swift afmeting (dus M) M03M = M05M of niet soms.
Ook in tamiya cup Belgie mag ie reeds meerijden hoorde ik,vandaag zouden ze erméé rijden bij ORT Oostende.
Ga je mee doen kris met de M-auto cup ?Er deden afgelopen zondag 2 M05's mee. Eentje met een GT tuned motor en eentje met een brushless.
Beiden waren nog niet optimaal afgesteld en konden een afgestelde M03 niet volgen.
In Belgie mag dan ook weel meer wat banden en motor betreft ten opzichte van Nederland en de M-auto cup.
De M03 reed met een 23 turns S-grip vooraan en A-type achteraan.
De M05 met GT tuned motor op standaard banden uit de doos en de brushless op M-grip.
Als je het gelijk wil houden in de M-auto cup moet je inderdaad kiezen voor iedereen M03 of iedereen M05.
Logisch lijkt mij om dit seizoen nog voor de M03 te kiezen en dan misschien volgend jaar naar de M05 over te stappen
de M-Auto wedstrijden zijn alleen maar voor de tamiya M-chassis auto's dus? Mischien een stomme vrag, maar ik heb zelf nog een mooie FF-01 staan, en gewoon eens leuk aan een wedstrijd meedoen leek me wel leuk. (hoewel ik dus nog nooit een wedstrijd gereden heb)
Ben nog aan het rondkijken voor het winterseizoen.Ga je mee doen kris met de M-auto cup ?
waarom zou je een auto voorstellen in een klasse? Op een nationale of internationale wedstrijd worden er "nieuwe" auto's ook niet uitgesloten. Als een tamiya beter rijdt dan een corally dan mag je die kiezen, en of jij dan de nieuwste of het oudste model kiest. Het gaat natuurlijk niet alleen om de auto, de auto bepaalt niet alleen de winst. Het is ook een kwestie van afstellen, en een kwestie van sturen.
In mijn opinie zou de m05 gewoon mee mogen doen, hierboven wordt al gesproken dat deze nog niet sneller was dan de m03, de keuze is nog altijd aan de rijder of hij de nieuwere auto verkiest boven zijn misschien oudere auto. Met beide kun je nog steeds winnen door goed te sturen!
Je gaat met het uitsluiten van bijvoorbeeld de m05, ook mensen uitsluiten, en dat zou toch wel zonde zijn.
Maar goed, ik kan het wel begrijpen.
Groet robert