M-auto winterchallenge 2009-2010

Inderdaad Ludo, ik loop niet ongeduldig hoor. Het staat gewoon in mijn nieuwe M-auto magazine.
Dus van ongeduld is géén sprake !!!Ja Ludooke toch.

Hier even wat info over de locatie in Deventer, bij RC Hotwheels.
We hebben inderdaad een buitenbaan, maar deze winter zullen we ook weer een binnenbaan hebben waar we zo ie zo 1 wedstrijd, de eerste in oktober, de M-Auto wedstrijd zullen organiseren. De mogelijkheid bestaat waarschijnlijk (dit nog kortsluiten met de eigenaar en andere gebruiker van de hal), moet eerst worden overlegd met M-Auto, dat we eventueel een tweede wedstrijd, de derde van de M-Auto wintercup 2009-2010 organiseren bij ons in de hal.
De hal ligt op een industrieterrein naast de snelweg (A1) dus makkelijk en goed bereikbaar. Meer info volgt als we meer zekerheid hebben tot hoelang we in de hal mogen blijven zitten. We zullen dan proberen om een eigen site op te zetten voor de hal/ indoorcircuit.

Martijn
Secretaris RC Hotwheels

Laatst bewerkt:
Alvast bedankt Martijn voor de gegeven info. Dank u wel beste collega.
Kun je daar uk bandjes kleven s'nachts, haha ? Zoals toen in Kerkrade hé.Grtz Danny

alles kan in Deventer Danny, ook bandjes plakken (kleven) haha.
Jammer dat Kerkrade er niet meer is, de kroeg was echt gezellig :)

Martijn

Heeft iedereen in NL zijn M-auto al binnen? Ik heb nog niks ontvangen en woon wel in NL.. :(

ben ook lid ja en had hem dacht ik donderdag of vrijdag in de bus. Nouja, kreeg hem netjes van de postboderin, was buiten aan het schilderen :P

Martijn

bij mij lag hij zaterdag in de bus dus ben nog even geduldig maandag of dinsdag zou je hem moeten hebben en zo niet stuur M-auto even en mail dan zullen ze hem graag nog even nasturen.

bij mij lag hij zaterdag in de bus dus ben nog even geduldig maandag of dinsdag zou je hem moeten hebben en zo niet stuur M-auto even en mail dan zullen ze hem graag nog even nasturen.

Ok. Ik woon natuurlijk in het noorden. Ik zal nog even geduld hebben.. :)

Ziet er naar uit dat we met 1:12 nog even de oude NiMh cellen mogen afstoffen. :), gelukkig wel 10,5T Brushless!

Groet Robert

Nope, alleen de M-03M en de M-03R(Met 225mm wielbasis) met Swift body is toegestaan zoals voorgaande jaren. Nu is ook de Fiat 500 body toegestaan naast de Swift body.

Ik wil op zich wel weer mee doen met de GT14 maar ik heb 3 nieuwe aandrijfasjes nodig. Al sinds het uitkomen van de GT14 zijn die verrekte asjes niet leverbaar. Iemand een adresje? :? :(

hmm heb nog altijd niet de m auto binnen ff mailen.
wil de datums weten want ben al een lange tijd aan het rijden met de m03, tof dat de 500 ook mag binnekort ff kopen kan ik kiezen met welke ik ga rijden.

doe dat maar vast.
en zover ik weet, zal de inschijving op 1 spetember ( +/-) geopend worden
wees er dus snel bij. en zorg aub dat de inschrijflijst volledig is ingevuld
dat maakt mijn werk een stukje makkelijker

succes en plezier allemaal

Back