maak je eigen vlammen decoratie

• Topicstarter Topicstarter TT-01 rcdriver
  • Startdatum Startdatum
helpt dit mensen?? je kunt ze ook uitprinten op sticker vel

pff, dat weet ik ook niet precies, mischien kan je plaatselijke drukker je ermee helpen..
anders vraag je na bij een leveancier.
....mensen die hier wel een andtwoord op hebben gevonden, post de oplossing ff.

Hoi,

Ik heb de prachtige vlammen gezien. Geweldig om te maken maar kan iemand mij misschien ook helpen aan de bekende haaienbek die onder andere op de P40 Warhawk en Kittyhawk zit. En ook ik ben benieuwd naar dat stickelvel om te kunnen printen.

Groetjes, Erik.

Ik heb mijn vlammen ontwerp ook bij rcexotic vandaan en dan gewoon uitprinten op stickerpapier alleen weet ik niet waar je stickerpapier vandaan haalt ik heb het van mij pa van ze werk
maar als naar z'on pc zaak gaat kan je het ook wel krijgen denk ik

gewoon op n a4 tje uitprinten, de kap van binnen beplakken met paint mask of plakband, dan het disign op de bodie houden en de vorm uitsnijden met een scalpel o.i.d.
vorm eruit pulken en spuiten maar.
werkt super........ doe het al een tijdje zo

zo doe ik het dus ook !
alleen gebruik ik frisk film !.. das speciaal voor airbrush. daar komt nooit een druppeltje onder door en is zwak klevend.. eigenlijk precies hetzelfde als het materiaal wat je bij je kap krijgt om de ramen mee af te plakken
Hier bijvoorbeeld het resultaat van de sparx 2 tribals van RCXOTIC.com

Mazda6-3.jpg

Succes !!

ziet er vet uit... hoe flik je dat :S ik heb zo'n voorbeeld van rcotic.com maar dat uitknippe is al zwaar kut haha

Bedankt voor de complimenten !.

de frisk film die ik gebruik om af te plakken is doorzichtig maar in principe zal tape ook goed werken.
ik plak uiteraard aan de binnenkant af en houd de uitgeprinte tribal aan de buitenkant van de kap op de juiste plaats en snijd dan met een scalpel alles uit en verwijder wat ik niet nodig heb !!.

En ja dat uitsnijden is een k.. werkje maar daar moet je op je gemak even de tijd voor nemen... het eindresultaat is de beloning !!.. en een goede voorbereiding is al meer dan de helft van het werk... je kan nog zo goed airbrushen.. als je slecht en slordig afplakt en snijd dan word het eindresultaat ook niets !!

PS de kap is te koop hoor voor 70 euro

deze kap ook !
stratus2.jpg

overigens rij ik bij HMAC in Hoorn !

Klopt helemaal....

ben daar nog geen lid maar gaat wel gebeuren !

heej,

stickerpapier voor in de printer kan je krijgen bij conrad, moet je bij kantoor artikelen zoeken naar inkline inkdeco of inkvinyl.
vinyl is wat dikker maar met een witte backing, de inkdeco is transparant en moet je dus op een witte ondergrond plakken......
(info van powerpete :wink: )

grtz jurriaan 8)

Back