Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
het is een vereniging met mensen die lidmaatschap betalen en veel energie en tijd insteken om de baan in conditie te houden.
maar de baan is wel vrij toegangkelijk.
je snapt het wel denk ik..
Nou ik zal niet (meteen) lid worden van iets wat ik niet ken. Het leek me gewoon leuk een keer te proberen. Heb deze auto net een week.
Rijden kan altijd,Leuke filmpjes, heb het helaas net gemist.
Kan iemand vertellen of deze baan altijd toegankelijk is? Lijkt me leuk om een keer op een baantje rijden. Heb een traxxas stampede 4x4.
Rijden kan altijd,
Dinsdag avond rijden er slashes rond
Vrijdag avond is club avond
Kom gewoon n keertje langs, merk je gelijk welke sfeer er hangt en of je het iets vind.
Ik kon echter op de site van Mac Vlijmen totaal niets vinden over lidmaatschap of openingstijden (maar dat laatste is blijkbaar logisch, aangezien het vrij toegangelijk is..)
Tja bij welke club kan je niet over het hek klimmen?
DeMelkBoer je hebt pm.![]()
Misschien een leer voor de volgende keer om ook wat meer aandacht te geven aan fair rijgedrag. Nu gaat het in de short course wel eens met wat duw en trekwerk, maar t-bone acties zoals deze of expres met veel te hoge snelheid bij iemand aan de binnenkant van de bocht duiken zodat deze de baan uit vliegt moet echt niet kunnen.
Ons niveau is natuurlijk nog niet al te best maar wat mij betreft mogen dit soort dingen wel bestraft worden met hetzij disqualificatie of een time penalty.
Daarom zie je wel vaker op echt grote races ( GP's, EK's, WK's ) dat er een referee op de stelling erbij staat (beter overzicht als onder de stelling waar bij ons het AMB systeem staat), die hoeft dan enkel op het rij gedrag te letten. Maar zover wil ik eigenlijk niet gaan op dit soort fun evenementen.