Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik ben van plan morge naar de MACH te gaan.

Nu zou ik graag willen weten waar het is?
Ik moet nog een paar dingen doen aan me auto:
Body knippen, gaten maken
Nu moet ik me auto goed rijdend te krijgen hij rijd nu volgas 5 km/h :S
Met een Losi xcelrion combo 10.5t

Ik heb er geen verstand van de brushless set. wel een programmeer kaart. Me laptop kan de ESC niet vinden :S

Zou iemand mij kunnen helpen???

Mvg, sJimmy
 
Mannen niet vergeten.!!!!!!!!!!!!! zijn al aardig wat inschrijvingen het zal dus lekker druk worden. Nog niet ingeschreven. Doe dit zal zsm.

Zaterdag 19 december kan er getraint worden....

inschrijven via deze link
 
Het was in mijn ogen een zéér geslaagde dag vandaag!!! Met name de vrijwillige baaninzetters ontzettend bedankt dat het zo vlot ging allemaal. Een behoorlijke opkomst en tot uiteindelijk maar een kwartiertje uitgelopen. Wij van de wedstrijdleiding zijn zéér tevreden over vandaag. Ook een aantal keren zeer sportief rijgedrag gezien bij mensen en ook dat werd zeer gewaardeerd. In de pauzes was er de nodige sneeuwpret buiten en dat maakte het tot een geslaagde race-dag vandaag.

De snelwegen waren op de terugweg gelukkig weer goed begaanbaar en ik tikte zowaar de 120 weer aan op de A9 waar ik vanmorgen niet verder kwam dan 80 dus...

Ik hoop dat een ieder weer heelhuids is thuis gekomen en vanuit de wedstrijdleiding zeg ik iedereen weer bedankt en tot de volgende race!!!
 
Het was een zeer leuke racedag. Was weer fun.
Mijn terugreis tot aan Apeldoorn ging zeer voorspoedig. Zelfs op de Veluwe even iets boven de 120 geweest. Maar vanaf Deventer was het weer bal, zelfs nog een heftige sneeuwbui gehad. Maar veilig thuis :)
 
Het was een zeer leuke racedag. Was weer fun.
Mijn terugreis tot aan Apeldoorn ging zeer voorspoedig. Zelfs op de Veluwe even iets boven de 120 geweest. Maar vanaf Deventer was het weer bal, zelfs nog een heftige sneeuwbui gehad. Maar veilig thuis :)

Had je nog snel gedaan Joep! Wij zijn ook net thuis, 3,5 a 4 uur onderweg geweest... De hele A7 afgereden achter 3 sneeuwschuivers met een vaarjte van 40kmpu :( ... ja en die waren daar ook wel nodig...

Het was weer een leuk en gezellig weekend, sinds het EK had Joey niet meer op de binnenbaan gereden, was toch wel weer even wennen en ... het moet veel sneller kunnen :D

Ow ja ... een DX3R heeft een minimaal voltage nodig van 5V! ... weten we dat ook weer.
 
joost,
jij, Harm en de andere vrijwiliggers ook bedankt voor de organisatie en commentaar tijdens de race. Het was goed georganiseerd :x-mas:.
 
Erg leuk

Ondanks de bizarre weersomstandigheden was de opkomst toch 40 deelnemers!!! Er waren zelfs gekken die bijna drie uur onderweg waren geweest ;-)

Zelf kwam ik direct uit mijn nachtdienst dus verwachtte niet al te veel van de dag, zeker gezien de tegenstand die mij in de Swift-klasse te wachten stond; vier M-Auto cupdeelnemers maar liefst!! Tijdens de kwalificaties moest ik echt mijn best doen om foutloos te rijden wat de derde kwali dan ook lukte; de tijd van 13.5s was een stuk sneller dan ik verwachtte, ik mocht dus van pole vertrekken.

De eerste race ging perfect en deze kon ik dan ook redelijk simpel winnen aangezien de rest elkaar lekker bezig hield. Vlak voor de tweede race wilde de auto niet lekker aan en kwam hij ook niet lekker van zijn plek, toen de toon klonk kwam ik dan ook meteen in de melee terecht en viel ik helemaal terug naar de laatste plaats. Dankzij een paar do-or-die rondjes kwam ik weer achter -latere winnaar- Stephan Beelen, maar tijdens dit gevecht ging mijn auto ineens niet meer de bocht om; kapotte C-hub :-( Tja, 1000den rondjes rijden zonder onderhoud moest een keer misgaan, het blijft een enorm gaaf en sterk karretje!!!

De 17.5-klasse werd vanaf deze race met een Ansmann 23t brushed motor gereden. Prima motortje en met een verplaatsing van 6.0 en de aloude MRT brushed regelaar reed ik slechts 0,2 langzamer dan vorige race met mijn 13.5T. Door het geringere vermogen is de auto veel beter te controleren en te plaatsen. 13.5 lipo is eigenlijk te snel voor de technische MACH-baan (voor mij iig wel;-))

Tijdens de kwalificaties lekker gevochten met Richard Prins en kon ik uiteindelijk met slechts 0,7s de pole pakken. De eerste race werd heel strak gereden door Richard en mijn twee fouten tegen zijn ene zorgde ervoor dat hij verdiend won. De tweede race kon ik direct wegrijden bij de start en daarna mijn voorsprong op een seconde of drie houden (ondanks een langzaam inkakkende motor). Overall hierdoor de overwinning behaald, niet verwacht met mijn duffe hoofd.

Prima motortje dus voor de beginnersklasse. De hele dag liep als op rolletjes dankzij Joost en Harm en om half zes konden we dan ook weer de sneeuw in op weg naar huis!!!

Op 7 februari mogen we weer voor de re-match;-)

groet,

Eric
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top