Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
neh, de keer dat ik ben wezen kijken / rijden zag ik al wel dat 2wd buggy er in de meerderheid is, en is ook leuker om met meerdere buggy's tegen elkaar te rijden ;)

Ik zeg, doen Matthijs!

Moet nog steeds eens op je aanbod ingaan en een stukkie buggy rijden in Purmerend... ach ja... komt vast nog eens.... of verwar ik je nu met iemand anders?, nee toch?...
Ehh, ff terug naar de indoor.
Ik was er ook zowat de hele winter te vinden, maar vondt wel dat de off-road op het eind erg rustig was... weet niet waarom, maar nieuwe mensen erbij kan zeker geen kwaad!....

De off-raod auto's die mogen rijden zijn 1/10 2 en 4 wd en alles kleiner dat dat. Revo's en Slashes enz enz zijn nie toegestaan te zwaar voor de baan.....

van de website geplukt, onder het verslag van de ALV:

• Plannen MACH 2010.
Er zijn plannen om op het grasveldje achter de kantine een off road baan aan te leggen, deze moet echter mobiel zijn, daar dit veldje bij grote wedstrijden als parkeerplaats c.q. camping kan dienen. Off-road is met name een instapklasse waar zeer goedkoop met RTR wagens kan worden gereden.
Het veldje ligt er maar de baan moet door de leden zelf gemaakt worden. Dus kom neem een paar vrienden mee en bouw je eigen baan......

Laatst bewerkt:
afgelopen winter al eens wezen kijken (helaas net na de verkoop van mijn 2wd buggy) maar komende winter wil ik meerijden! tja, met mini-z of buggy..nog even de tijd om te twijfelen...

Hoe werkt dat verder, per keer betalen of winterlidmaatschap?
je mag per keer betalen maar een seizoenskaart is vaak voordeliger........ tzt wordt dit allemaal bekent gemaakt..

Even een vraag over de binnenbaan voor 2010. Zal het circuit groter worden kwa vloeroppervlak? Er was namelijk nog genoeg ruimte over aan zowel de linker en rechter zijde van het circuit en de rijderstelling zou ook wel wat naar achteren geplaatst kunnen worden?

Gezien het huidige weer (alleen maar regen gehad bij de laatste wedstrijden) krijg ik eigenlijk wel weer zin om binnen te rijden.

De off-raod auto's die mogen rijden zijn 1/10 2 en 4 wd en alles kleiner dat dat. Revo's en Slashes enz enz zijn nie toegestaan te zwaar voor de baan.....

wat is er zo fragiel aan de baan dat het geen auto van 2,3 kg kan hebben ?

slash 2wd = 2,3kg
slash 4wd = 2,6kg
revo weet ik niet precies.
dit is ongeveer

Laatst bewerkt:
wat is er zo fragiel aan de baan dat het geen auto van 2,3 kg kan hebben ?

slash 2wd = 2,3kg
slash 4wd = 2,6kg
revo weet ik niet precies.
dit is ongeveer

eh, wallride, jumps, baanafzetting. Ben er wel eens geweest en dat past gewoonweg niet, baan is er te klein en smal voor. Haal een 2wd buggy, veel meer fun! ;)

ok, thanks voor de uitleg. tja ik ben er nooit geweest maar als de baan te klein en te smal is voor een 1/10 slash. is die baan dan voor 1/12 gemaakt?

6 tot 8 slashes tegelijk op een 1/10 baan gaat prima

edit: geen 2wd buggy voor mij deze winter. ik ga crawlen.. eens heel wat anders

De onroad en offroad baan liggen los van elkaar... En de offroad baan is niet mega groot maar groot genoeg om er met een 1/10 2wd/4wd buggy te kunnen rijden. De slash is er gewoon te groot voor...

De onroad en offroad baan liggen los van elkaar... En de offroad baan is niet mega groot maar groot genoeg om er met een 1/10 2wd/4wd buggy te kunnen rijden. De slash is er gewoon te groot voor...

een shortcourse in niet veel zwaarder als een 4wd buggy.
ook is een shortcourse zeker lang niet zo groot als een e revo.
zeker niet te groot of zwaar voor de baan.
beetje jammer om zon klasse die aardig aan t groeien is niet toe te laten.

Dat bepaal ik niet wat er wel en niet mag rijden, ik heb geen offroad dus... Moet je bij de MACH zelf zijn... Ik herhaal alleen wat ik van de meeste rijders daar hoor... ;)

nu reed daar alles lekker door elkaar, 2wd, 4wd en kleinere types electro. Als daar de slashes doorheen gaan lijkt me dat absoluut geen goede combinatie, qua gewicht misschien niet zo heel veel verschil, wel qua omvang, snelheid en wendbaarheid.

ik heb inderdaad eens een frontaaltje gehad met een stilstaande buggy aan het eind rechte stuk en mijn slash 4x4.
ik denk dat ik ongv. 40 a 50km/h reed.
mijn slash had niets en de buggy kon je bij elkaar vegen

bij ons op MVB splitsen we het altijd zoveel mogelijk.
dan rijden er een zooitje buggy's op de baan en dan weer ff een hussie shortcourse hokken.
gaat gelukkig altijd in goede harmonie

edit: zojuist mijn slash 4x4 gewogen met kap en zonder lipo weegt hij 2615 gram, tel daar een 2s hardcase lipo bij op en je komt gauw over de 2800 gram

daar heb je gelijk in. je kan wel heel stoer met je shortcourse hok tussen al die auto's rijden en het zelf niet erg vinden. maar je moet ook denken aan de anderen, die staan dan met hun billen geknepen op de rijders stelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back