Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als we een paar leuke teams kunnen vormen, is het misschien wel leuk om deze winter een 3/6 uurs race te organiseren voor de tt-01. Ben benieuwd of daar meer animo voor is.
Hopelijk kunnen we volgend binnenseizoen onze TT-01's de sporen geven met 17.5T brushless setjes :grin:
Ja leuk !!
Houden we zeker wel 3 deelnemers over. Net als bij de swift !
nee, geen brushless voor de TT01, gewoon zo laten. En rij ook alleen wedstrijden met de M03 met een cupmachine (brushed). Anders betaal je meer voor de regelaar-motor combi dan voor de auto zelf..... moet wel leuk blijven....
Dat komt dan als de regelaar uit staat, en er wel condensantoren oid op spanning blijven. Met het uit schakelaartje haal je namelijke alleen de spanning van de ontvanger af. (het BEC circuit wordt onderbroken). Dat is overigen met alle regelaars zo. Altijd de accu afkoppelen bij het wegzettenVolgens mij hebben alle Tamiya regelaars geen Lipo, maar Life Cut-off
Is niet handig, ik heb al eens een lipo te ver ontladen gehad met de TEU-104BK...
Volgens mij hebben alle Tamiya regelaars geen Lipo, maar Life Cut-off
Is niet handig, ik heb al eens een lipo te ver ontladen gehad met de TEU-104BK...
Duidelijk verhaal.
Op naar de TEU-106BK
Waar is de 105 op voorraad?
Euhh, wil jij mij vertellen dat je met de standaard schokbrekers rijd, nog geen kogellagers er in hebt gestopt. Niks met je diff hebt gedaan, en met een standaard Tamiya servo rond rijdt? Geen alumnium hop-ups hebt gebruikt, de standaard draagarmen er nog in hebt zitten. En je rijdt nog met Nicad's.
Ook heb je geen toerwagen waar nog een citrix regelaar inzit. En je rijdt al 4 jaar met dezelfde cupmachine.
Sure..
Overigens, als iemand nog een TT heeft liggen, ook al is er al een 24-uurs race mee gereden, en zitten er weggeef dempers op, hou ik me aanbevolen. Koop ikzelf wel een cupmachine en een alu aandrijfas. Want het is inderdaad ook vette fun