Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Lilac rondom gaat ook goed maar neem de exceed banden dan heb je een mooi referentie.
Auto aan de achterzijde zijdelings slap maken. Hierdoor ga je met drie wielen door de bocht. Zul je wat meer stuur moeten inbouwen maar ging op de mach indoorbaan in ieder geval het beste. Je moet dan wel zorgen dat je in sweepers het gas erop houd (nano seconde liften en pulserend gas geven door de bocht) anders ging de auto in de bocht in één keer scherper sturen en zat je tegen de binnenbalk aan. Wellicht zijn er ook andere manieren die beter/sneller gaan maar bovenstaande ging erg goed en snel en griprollen heb ik noiit gehad hiermee.
Binnen voorwiel van Koen Geurds hing centimeters in de lucht in scherpe bochten maar ging als een jecko rond :schrik:. Hij gebruikte ook een dunne lipo met weinig mah voor minder cog en gewicht.
leuk, mol is volgens mij wat ik zo zie op de foto's wat groter dan de mach dus zal daar wat beter gaan. Acceleratie en snelheid was op de mach inderdaad een beetje te veel van het goede. Knipperen met je ogen was er niet bij.:schrik:
Was wel leuk en uitdagend zo op het limiet rijden maar ik moest naderhand altijd weer even bijkomen van de spanning.
Succes op Mol.
Om even op de vraag van Joost terug te komen,over diameter van de banden.
Rijd je dan ook met verschil in diameter voor en achter of gewoon gelijk.
Mvg Mathieu.