Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe staat het met de temperatuur in de hal en paddock als het a.s. zondag -6 tot -8 graden vriest confused:
Wil me wel inschrijven maar zie dat er weinig animo is voor de wedstrijd van a.s. zondag !

Andre

Het zal wat koud zijn in de ochtend, maar met de hitte blowers komt dat aardig goed..... jas aan, dat wel....

Wordt er wel gereden dan met het huidige aantal inschrijvingen in de verschillende klasse's ?
Las in de reglementen iets van een minimum aantal deelnemers per klasse !

Andre

Volgens mij wordt er altijd wel gereden. Desnoods door het samenvoegen van klassen. Maar inschrijvingen duren tot vrijdagavond, en dan vinden meestal de meeste inschrijvingen ook pas daadwerkelijke plaats.

Zou me graag inschrijven, maar mis nog 2 essentiële zaken:
- Transponder
- Rij-ervaring

Sinds vanavond zitten er slicks onder de M03.
Advies gevraagd aan de modelbouwzaak in Bloemendaal en die heeft een leuk setje (banden / inserts / velgen) aangeboden voor nog geen 3 tientjes. Was het stoplicht ritje door Haarlem wel waard.

Karretje staat nu een stuk lager en kan niet wachten op de eerste testrun op de baan.

We kunnen voor as zondag nog wel wat inschrijvingen gebruiken hoor.

Hoe meer zielen, hoe warmer het wordt zondag;-)

Inschrijven kan via MyRCM[1]=bkg&dId[E]=6914&pLa=nl

Hopelijk tot zondag

Halewijn

Hoi, als offroadrijder vraag ik dit even voor een vriend-onroadrijder. Klopt het dat er zondag een onroad wedstrijd is en dat er dan zaterdag enkel door wedstrijdrijders gereden kan worden op de onroad baan :-s ?

ja op de offroadbaan kan wel lijkt mij, maar wilde weten of de onroadbaan open is voor niet-wedstrijdrijders die zaterdag willen rijden

Ja, je kunt gewoon "vrij" rijden op de Zaterdag, al doe je niet mee aan de wedstrijd.
Veel van de wedstrijdrijders (zoals ik) komen niet eens op de Zaterdag, omdat ze al op Woensdag- en/of Vrijdagavond hebben gereden....

Laten we het hopen. Ik wil wel zatedag rijden maar geen gevaar voor anderen zijn.
Als het te druk is krijg ik het gevoel dat ik de anderen in de weg zit.
EN ik wil mijn nieuwe setup uitproberen ik heb anti-roll bars op mijn ouwe T2 (2006) gemonteerd!
Ik wil zien of dat een verbetering is.

op zaterdagen is het meestal niet al te druk, dus ruimte genoeg om je auto uit te proberen. Als het te druk wordt stelt Hans rijtijden in en kan je in de 'rustiger' groep relaxed rondrijden. Veel plezier!

@TKM

Zaterdag is meestal rustig op de baan. Als je vroeg komt kan je zeker op je gemak je nieuwe setup testen.

@ all
Superbedankt voor het beschikbaar stellen van transponders. Ga proberen er morgen (vrijdag) te zijn. Verkeer & weer kan een spelbreker zijn en heb er een ander knutselproject bijgekregen:

Stortafsluiter van mijn toiletpot sloot niet lekker af en in een poging dit te fixen oa het toevoerkraantje dichtgedraait. Kraantje (wisa) gaat nu niet meer volgas open.

Laatst bewerkt:
Was blij dat ik schadevrij thuis ben gekomen vandaag, ritje MACH dus maar ff niet gemaakt.

Goede nieuws is dat de stortbak nu 7 liter in 30S doet.

Zo heb elk nadeel zijn voordeel :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back