Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
En ook in de krokus vakantie kan er overdag gereden worden!
(woensdag, donderdag en vrijdag).
Zie ook de site van de MACh Heemstede (alleen staat daar nu nog een verkeerde datum volgens mij)
Ik heb vandaag Hans gesproken, maar de datums van de site kloppen wel. Woensdag, Donderdag en Vrijdag a.s. is de baan dus geopend.

Blijken 2 versies van de M-03 te zijn, keek dus steeds in de M-03M Swift manual terwijl de mijne opgebouwd is volgens de M-03 (mini) met 1150 wiellagers en B-Parts 50736.

Haertle Shop | TAMIYA 50736 B-Teile Radtrger TL-01 | FF-02 | M-03 | M-04 | Ersatzteile / Tuningteile

Verklaard ook waarom ik niet uitkwam met het lagersetje.

Zoek de verschillen:
http://www.tamiya.com/english/rc/rcmanual/m03.pdf
http://www.tamiya.com/english/rc/rcmanual/58368swift1600.pdf
Ja, daar ben ik ook achter gekomen. Goede nieuws is volgens mij dat het onderdelen van de TT-01 zijn, maar helemaal zeker ben ik er ook niet van

Ja, daar ben ik ook achter gekomen. Goede nieuws is volgens mij dat het onderdelen van de TT-01 zijn, maar helemaal zeker ben ik er ook niet van

Nee, zijn B-Parts van de TL-01.

Geen idee waar het voor staat: TotalLoss :cool:

Wat is een toffe opvolger voor volgend seizoen, wil er toch wel een 2e wagen bij.

Binnen of buiten?

Ik heb een xray overgenomen, en dat rijdt toch ook wel erg gaaf. Ik wil daar het buitenseizoen mee gaan racen, in de TT-01 klasse in Heemstede.
De TT-01 reglementen worden wat verruimd (en misschien nog anders genoemd?), waardoor er meer chassis mee kunnen doen. Reglementen worden zo opgesteld dat de topsnelheid wat lager blijft dan van de toerwagen klasse.

Ik heb een xray overgenomen, en dat rijdt toch ook wel erg gaaf. Ik wil daar het buitenseizoen mee gaan racen, in de TT-01 klasse in Heemstede.
Met een T3 in de TT-01 klasse? Ben je dan ook verplicht om de gaten in de armen wat te verruimen zodat je ook overal speling op krijgt? Anders is dit de doodsteek voor de goedkope TT-01 klasse lijkt mij.

De TT-01 klasse kende vorig jaar op de Zaterdag Avond Competitie niet zo'n groot deelnemers veld. Het bestuur van de Mach probeert op deze manier toch wat. Ach, als het blijkt dat er geen animo voor is, ga ik toch gewoon met de stock klasse meedoen. Andere gearing erop en gaan

Voor zover ik het heb begrepen van de ALV komt er een extra beginersklasse die met dezelfde motorcombo gaat rijden als de stock. Enigste is dat ze een hogere fdr gaan rijden zodat de snelheid lager wordt dan de stock klasse. De TC stock klasse zit op zo'n 60-65 km/u op het rechte eind van de mach.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back