Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het kan zo zijn dat er bijvoorbeeld geen tafels beschikbaar zijn, als het een groot deelnemersveld is.
@Teun, eruit liggen? dat kan alleen als er iets aan de auto stuk gaat, wat niet meer gerepareerd kan worden. Anders rij je gewoon 5 finale's (TT-01 doet geen kwalificatie's)
maar tussen de wedstrijden en de baaninzet beurt door kan je natuurlijk even offroaden

Het was leuk, maar vond het een zooitje zo samen met de Mini-z door elkaar heen. Erg onrustig.. WGT was met 2 man niet veel aan.. TT-01 ging wel aardig.. beetje meer oefenen denk ik..

Kan ik het helaas alleen maar mee eens zijn... Maar gelukkig heb je de volgende wedstrijden geen 'last' meer van ons, heb je alleen met de clubrijders te maken ;-)

Heren WGT rijders...Vraagje?
Wat werkt er een beetje qua banden en smeermiddel in deze klasse op de MACH indoor?
Ben van plan een keer mee te gaan rijden en wil weten wat zo al werkt voor ik een hoop aanschaf en er achter kom dat ik totaal het verkeerde heb gekocht.

mvg Roy

Was weer een gezellige dag op de Mach Indoor. De baan is ondanks de lekkage toch nog best 'glad' getrokken. Het was erg druk en gezellig, iet wat rommelig met twee announcers door elkaar, maar verder weer erg leuk! Op naar de volgende.

Groet Robert

Heren WGT rijders...Vraagje?
Wat werkt er een beetje qua banden en smeermiddel in deze klasse op de MACH indoor?
Ben van plan een keer mee te gaan rijden en wil weten wat zo al werkt voor ik een hoop aanschaf en er achter kom dat ik totaal het verkeerde heb gekocht.

mvg Roy
Ik rij Xceed hard voor en medium achter.. gaat er goed...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back