MACH indoor Haarlem, seizoen 2012-2013

moeten we ons dan nog een keer inschrijven of zetten jullie het automatisch over aan de hand van de verkregen gegevens?

Ik regel die aanpassing wel. Nieuwe inschrijvers kunnen meteen deze klasse kiezen.

Zo wie zo hebben we een brieving ter plaatse waarbij rijders nog kunnen aangeven als er veranderingen zijn.

Vandaag héél lekker met de slash 4*4 gereden. Wel eerst even de bandjes smeren, kwam ik na een tijdje achter. En helemaal niets stuk gereden (ook geen onschuldige kleine buggy's btw)
Ik ben wel benieuwd hoe het zal zijn om een wedstrijdje met de slashes te doen.

Voor rcracertje even een melig promofilmpje plaatsen omdat het hem nog niet lukte door een tekort aan geplaatste posts

Uh, sorry is me niet gelukt het filmpje te plaatsen.
Ik zal een van de moderators eens vragen of hij het voor me kan aanpassen.

en aangepast ,gr wiebe.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor rcracertje even een melig promofilmpje plaatsen omdat het hem nog niet lukte door een tekort aan geplaatste posts

Uh, sorry is me niet gelukt het filmpje te plaatsen.
Ik zal een van de moderators eens vragen of hij het voor me kan aanpassen.
Here you go ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Met wat voor olie rijden jullie met de buggys? Ik heb nu mijn dempers van mijn b4.1 rondom gevuld met 40wt (standaard zat er 30wt in). Mijn auto reed best goed met die 30 wt alleen bij de grote jump op het rechte stuk, klapt mijn bodemplaat tegen de grond bij de landing.

dat ga je er te hard over.:)
natuurlijk word dat een stuk minder met dikere olie.
rij zelf 40 a 45 v. is niet met een asso dus zal niet geheel vergelijkbaar zijn.

tja de landing op de 2e heuvel mis ik compleet vlieg daar nog zo'n halve meter verder overheen.. afijn zal het vrijdag eens gaan testen.. misschien helpt siliicone slang als bumpstops.

Iedereen mist die landing.

Weet iemand waar ik een metalen rear chassis plate voor een ansmann buggy vandaan haal? Welke onderdelen zijn er allemaal uitwisselbaar met die van de B4?

Laatst bewerkt:
Iedereen mist die landing.

Weet iemand waar ik een metalen rear chassis plate voor een ansmann buggy vandaan haal? Welke onderdelen zijn er allamaal uitwisselbaar met die van de B4?

ik weet niet of het aluminium rear chassis plate van de b4 past, anders zou je bij liquid rc kunnen kijken.. hot racing verkoopt ze..

hier een foto van de chassisplate op mijn sc10

2010-11-02%2020.37.33.jpg

en voor originele Ansmann tuningparts kun je bij Apexmodels.com kijken.

Back