MACH indoor Haarlem, seizoen 2012-2013

Wie ó wie heeft er toevallig nog een spare achter shocktower liggen voor een Asso B4 en is er morgen op de baan? Ik wil morgen graag even met de B4 gaan knallen maar de achter shocktower is kapot dus...

Let me know please... ;)

1 Indoor (13 februari 2011) 13.02.2011
2 Indoor (30 januari 2011) 30.01.2011
3 Indoor (2 januari 2011) 02.01.2011
4 Indoor (12 december 2010) 12.12.2010
5 Indoor (14 november 2010) 14.11.2010

dit zijn dus de datums dat ik me kan inschrijven voor een wedstrijdje haarlem?

Dat heb je goed gezien, die datums verwachten we je wel, kan die kleine wel even zonder jou :-)

Zal me ook even inschrijven voor de 2wd klasse, moet toch iemand laatste worden :-) :-)

we hebben het tijdsysteem gevonden (of hans had het netjes klaargezet...), top!

Om het nog wat leuker/makkelijker te maken gaat er ook een meekijk scherm komen en er is een start licht systeem in aantocht.

Het start licht systeem gaat ook gebruikt worden tijdens oefenperiodes om geautomatiseerd te klassen uit elkaar te houden. Wat dat allemaal inhoud word binnenkort nog uitgelegd.

Deze dingen zijn alleen actief tijdens the races.

Even nog een keertje vragen... Zijn er mensen die toevallig een spare rear shocktower voor de B4 in hun koffer hebben liggen en vanavond naar de baan gaan? Zo ja, kan ik die overnemen?

Even nog een keertje vragen... Zijn er mensen die toevallig een spare rear shocktower voor de B4 in hun koffer hebben liggen en vanavond naar de baan gaan? Zo ja, kan ik die overnemen?

van de vaste woensdagavondploeg (waar nogal wat b4tjes rondrijden) gaat er niemand vanavond geloof ik, helaas. Met een beetje geluk heeft Modelsport nog wat liggen, bel even anders.

Thanx voor de tip. ;) Net even gebeld, hadden hem niet. Dan maar bestellen en nog even niet rijden... Helaas...

Ik heb vorige week zondag een setje slash banden laten liggen. Als iemand die heeft gevonden, s.v.p. bij Hans afgeven. Of volgende week woensdag avond aan mij. Dan ben ik er weer met een witte slash 4*4

Hey luitjes, vrijdag hele avond gereden, zowel onroad als offroad en was weer erg leuk.. Afijn heb een filmpje gemaakt , met o.a. offroad en onroad en ook onboard camera actie ;-).

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een GO PRO Hero camera gebruikt voor de onboard actie en voor de andere filmpjes heb ik een FLIP Mino gebruikt.

Ik heb vorige week zondag een setje slash banden laten liggen. Als iemand die heeft gevonden, s.v.p. bij Hans afgeven. Of volgende week woensdag avond aan mij. Dan ben ik er weer met een witte slash 4*4
Banden zijn weer terecht. Dank je wel Hans!

Back