MACH ZAC "open club" Pro10 rijders... UNITE!!!

Nog een weekje en dan gaan we aan de allerlaatste ZAC van 2011 beginnen mensen!!! Kom allemaal en schrijf je in voor deze race...

Let's go out with a BANG! (niet letterlijk in de auto's aub...) :mrgreen:

Ik heb zojuist vernomen dat Niels de Zwijger ook mee zal rijden alleen heeft hij alleen maar een Porsche kap (die eigenlijk niet mag volgens het regelement). Wil het toch even melden. Wat mij betrefd geen probleem dat hij met die kap deze ene race mee rijd...

Hoi nee geen probleem, ik heb hem vrijdag zien rijden en wat gaat hij hard zeg!

---
-

Laatst bewerkt door een moderator:
kees, we gaan allemaal hard:D. Langs de zijlijn lijkt het alleen een stuk sneller dan als je zelf op de rijderstelling staat. :p

Zo bedoel ik het niet, zag dat hij in de 16ers reed. En het is gewoon gaaf om te zien. Ik heb zelf erg lkr gereden samen met jan. Hier en daar een oeps maar dat hoort er bij. 17.1 was mijn snelste ronde, en ik zit nu steeds vaker in de 17ers dus gaat lekker.

---
-

We moeten ook weer ff wat foto's maken van de line-up, altijd leuk voor de pr van de pro10:lol:

---
-

Ah op die fiets....hij is inderdaad goed bezig. Ik hoop dat er voor jou ook 16'ers gaan vallen volgende week. Moet nu wel te doen zijn toch?. Zou in ieder geval een leuke afsluiting zijn. Ik ben er waarschijnlijk woensdag, kunnen we je tijden hopelijk wat scherper maken voor de laatste ZAC.

Foto's en wellicht een filmpje zou inderdaad leuk zijn, ik neem mijn camera ook mee.

Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag de "maiden run" gemaakt met de Hobbywing en dat ging goed. Uiteindelijk ook een 16,8 kunnen pakken en hij ging bloedje hard op het rechte stuk. De brandstof 1/10 reed ik nu op het rechte stuk ook gewoon voorbij!!! Woensdag wil ik ook zeker naar de baan. Volgens mij kan het nog harder want de motor temp. was maar 50° dus...

Alleen nog even wat meer stuur inbouwen in de auto. Die brug tussen de voorophanging werkt trouwens ;) Ik weet dat ik anders heb gezegd maar het gaf een positief resultaat dus...

Nu een beetje hopen op droog weer en dan kunnen we knallen deze laatste ZAC!!!

Ik heb er zin in!!!

Ik heb een van die alu stangen gebruikt die ik had laten draaien voor die custom achterpod die er nooit is gekomen. Pas gemaakt en klaar was Joostje... Zal er vanavons wel even een foto van maken anders...

ah, dat ideetje ken ik :p. Ik heb die brace van jou ook nog liggen maar kon die niet exact op maat maken toendertijd. Kun je me hierbij helpen? Moest geloof ik 1mm af aan elke kant. Zet ik hem alsnog tussen de CRC ophanging op mijn X10 SE :cool:

Laatst bewerkt:
Ik hoefde hem niet op maat te maken, ik heb shims tussen de caster blokken zitten en die moest ik aanpassen. Meer niet, twee schroefjes et voila... ;)

P235CS.jpg

Laatst bewerkt:
Ik wil nog wel kijken voor zo'n brace van Axial, die zijn net iets netter nog maar dat komt nog wel... Zo tot nu toe werkt het goed...

even opnieuw gemeten en ik heb iets nodig van ca. 78mm. Die brace van jou is 80mm. Ik heb wel die axial standoffs maar dan moet ik er 3 van 25mm gebruiken en nog wat shims erbij. Achteraf niet zo'n mooi optie.:rolleyes:

Axial heeft ze t/m 75mm dus dan heb je aan beide kanten maar 1,5mm nodig en dát is wel weer een nette optie. Of wilde je er twee naast elkaar doen met rubber shims ertussen?

Back