MACH ZAC "open club" Pro10 rijders... UNITE!!!

Er zijn nog meer Roy's op de wereld hoor haha :wink:. We bedoelen een andere roy die aangeeft dat hij in ieder geval van Joost ging winnen volgende ZAC. Dit terwijl hij nog nooit met een pancar heeft gereden en ook nog geen pancar heeft :lol:.

Ik hoop voor hem dat het lukt. Voor 2012 zal de competitie in ieder geval hoog zijn dus zou een leuke stunt zijn als hij zonder enige ervaring de nieuwe ZACK zou worden in 2012. :rolling:

Laatst bewerkt:
Ach wie weet heb je volgend jaar nog een gek er bij ivm Pro10.
Eerst maar eens een auto scoren en dan weer wat rondjes draaien om wat routine en feeling te krijgen.
Daarna maar eens een ZAC proberen en anders een clubwedstrijd oid:wink:

mvg Roy

Er zijn nog meer Roy's op de wereld hoor haha :wink:. We bedoelen een andere roy die aangeeft dat hij in ieder geval van Joost ging winnen volgende ZAC. Dit terwijl hij nog nooit met een pancar heeft gereden en ook nog geen pancar heeft :lol:.

Ik hoop voor hem dat het lukt. Voor 2012 zal de competitie in ieder geval hoog zijn dus zou een leuke stunt zijn als hij zonder enige ervaring de nieuwe ZACK zou worden in 2012. :rolling:

Laatst bewerkt:
De ZAC is een clubwedstrijd, het is de open Zaterdag Avond Competitie van de MACH. Daar kan je dus zo aan meedoen en je bent van harte welkom met een Pro10 uiteraard...

Roy, heb ik dit seizoen meegemaakt als een zeer gedreven rc racer met zeer goede rij kwaliteiten. Zeker een aanwinst voor de klasse denk ik. Hopelijk blijft die wel de stock nitro rijden want hij is iemand met gevoel van humor en ook geen zeikerd. :D Ik wil hem iig niet meer missen bij de groep. Hij heeft bij iedereen respect afgedwongen met zijn zelf opgelegde uitdaging door die chinees te rijden. Dat heeft die voor de proten iig beter voor elkaar door een xray te kopen.;) Roy, je bent een kanjer, ik durf dat te zeggen. Zie je indoor weer. Maar is 1/12 niet wat voor je?:rolleyes:

Mijn geld schip legt volgend jaar aan in IJmuiden, dus ik ga denk ik alles maar rijden...hahaha
Dit jaar 1 titel, volgend jaar 3 lijkt mij een mooie prognose.
Ga trouwens winnen met alleen maar 200mm auto`s.....:D
Sorry Joost...

We'll see Roy, het is je zeker gegund als het je lukt kerel... Maar onthou dat de competite sterk is over het gehele veld volgend jaar... Voor jou, mij en iedere andere rijder... Wordt in ieder geval een mooi seizoen en dat vind ik het meest belangrijke...

Roy, heb ik dit seizoen meegemaakt als een zeer gedreven rc racer met zeer goede rij kwaliteiten. Zeker een aanwinst voor de klasse denk ik. Hopelijk blijft die wel de stock nitro rijden want hij is iemand met gevoel van humor en ook geen zeikerd. :D Ik wil hem iig niet meer missen bij de groep. Hij heeft bij iedereen respect afgedwongen met zijn zelf opgelegde uitdaging door die chinees te rijden. Dat heeft die voor de proten iig beter voor elkaar door een xray te kopen.;) Roy, je bent een kanjer, ik durf dat te zeggen. Zie je indoor weer. Maar is 1/12 niet wat voor je?:rolleyes:

Relax JW!!!

We dissen Roy niet... Hij weet heel erg goed hoe welkom hij is dus... We dollen alleen maar wat met elkaar joh... Niet al te serieus nemen hè? ;)

Idd. Joost, hopelijk houdt iedereen het een jaar vol met hetzelfde plezier als de eerste wedstrijd. Wij zullen daar geen moeite mee hebben, althans, jij misschien wel....hahahahah;)
Uiteraard alleen maar slap gelul, maar ik meen het wel.

Pass You Soon...:2gunfire:

Ps. ga hetzelfde met JW om als jou Joost, no worries.

Okidoki... Ach ja, zoals we zaterdag al zeiden... We'll see, and you'll be seeing my rear-end ;)

Eat my dust!!! :) :sniper:

Thats the spirit, keep your guns blazing on the track and keep the spirits high off the track. And many friends will join.:banana:

Of wordt het toch een Serpent....?

full

Laatst bewerkt door een moderator:
volgens mij een brandstof kappie Roy. Kun je als voorbeeld nemen voor de 1/10 nitro. hintje om de winter door te brengen even wat nitro kappies spuiten voor ak seizoen 1/10. Als ak kampioen heb je een voorbeeld functie natuurlijk.;)

De buitenagenda 2012 is bekend voor de Mach ZAC open club:

ZAC Mach Heemstede
21/22 April ZAC 1
12-13 May ZAC 2
26-27 May ZAC 3
9-10 June ZAC 4
7-8 July ZAC 5
11-12 August ZAC 6
1-2 September ZAC 7
22-23 September ZAC 8

Noteer alvast maar in je agenda!

Halewijn

De buitenagenda 2012 is bekend voor de Mach ZAC open club:

ZAC Mach Heemstede
21/22 April ZAC 1
12-13 May ZAC 2
26-27 May ZAC 3
9-10 June ZAC 4
7-8 July ZAC 5
11-12 August ZAC 6
1-2 September ZAC 7
22-23 September ZAC 8

Noteer alvast maar in je agenda!

Halewijn

Is er ook een Formule 1 klasse?

Als jij 7 F1's bij elkaar krijgt wel ja... Maar in principe wordt F1 niet meer gereden nee. Maar zou wel gaaf zijn als je het voor elkaar krijgt Oscar. Ik zou zeggen, zet het op poten... :D

Back