Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Joost.....Zou jij voor mij de gevraagde onderdelen mee kunnen nemen aankomende zaterdag?
Neem ik alvast voor jou de F103LM chassis mee.
De F1 onderdelen moet ik nog bij elkaar zoeken.
Idd die onderdelen en als je hem heb de verbredingsplaat waar de voorwielophanging zit.
Indien naw zal ik daar ffies ergens anders voor moeten kijken.
BTW heb hier al een paar pracht zwarte side shocks liggen
Andere onderdelen die onderweg zijn, zijn ook zwart
@Joost...Idd Exotek
Als ik er meer dan 2 bestel, kan ik zelfs nog een demper extra krijgen in de deal.
Dus mocht jij ze ook willen hebben kan ik binnenkort weer gaan bestellen.
Ja is goed man, laat maar komen. Alleen dan even kijken of we ook de zwarte cap-set kunnen nemen voor de TRF demper. Dan zijn alle dempers mooi zwart. En dan kunnen we gaan borduren op de "stealth edition" haha... LOL
Zou ik niet doen persoonlijk. Je weet namelijk niet welke settings bij een gm motor hoort. De regelaar is net goed ingesteld voor een x12. Ik zou eerst de 13.5t proberen met een hogere rollout.
Anders loop je weer het risico dat de motor niet goed gaat en dat is nou net jammer op een zac... Maar dat is mijn mening;-)
@Halewijn......Dat is nu net het probleem
Ik krijg dus om wat voor reden dan ook de 224 software niet in de regelaar
Heb er nu de 211stock map in zitten, waar ik ook mee op Lelystad mee reed.
Heb alles al geprobeert om de 224 er in te krijgen.
In de programbox lukt het maar als ik het dan naar de regelaar wil hebben vraagt hij om een software update???
Er zal naar gekeken moeten worden door de experts wat ik fout doe:n00b:
De gm is makkelijk instelbaar. Laatste versie erop en de settings copieren die ik eerder heb gegeven en de motor wordt niet warmer dan 60 graden.
@roy
Je kunt inderdaad ook een 13.5t rijden, het is niet echt een wereld van verschil en zal voor nu ook niet het verschil maken.
Ik ben er morgen rond 11-12 uur. Moet nog wat nieuws testen en ook tegengestelde richting trainen (anders kan ik jullie straks niet bijhouden .) Als je er ook wat vroeger bent kunnen we wel kijken naar de 224.