Psygho (Emil)
Forum veteraan
Hoewel je je rijbewijs niet kwijt bent als je bezopen op de fiets aangehouden word, lijkt me dat je gezond verstand zo goed moet werken, dat het feitenlijk zinloos is een al beantwoorde vraag te stellen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wie zegt dat ?Hoewel je je rijbewijs niet kwijt bent als je bezopen op de fiets aangehouden word, lijkt me dat je gezond verstand zo goed moet werken, dat het feitenlijk zinloos is een al beantwoorde vraag te stellen...
Schijnbaar gaat toch iedereen voorbij aan post 14 waar de regeling modelvliegen in wordt aangehaald.
Pfff, het is natuurlijk wel de meest 'domme', 'zinloze', 'enz...' vraag om hier te stellen....
Die geld alleen voor RC vliegen...
Ook auto's, boten enz kunnen door een beschonken persoon bestuurd worden...
nou aangezien je bezopen geeneens een fiets mag besturen
moest ik gelijk aan een rc model denken die ook gemotoriseerd is,
en mijn gedachten gingen voornamelijk uit naar rc autoos,
Son of a Argggggggg....Nee, onlangs een gerechterlijke uitspraak van geweest...
Je hebt namelijk geen rijbewijs nodig om je te verplaatsen op een fiets of lopend. Dus daarom mag hij niet ingevorderd worden...
En dat is exact wat ik bedoel met "Dit ter bescherming van de openbare orde en veiligheid."Je mag gewoon geen anderen in gevaar brengen, dronken of niet....
Dronken een RC-model besturen wat capabel is om anderen serieus letsel toe te brengen, IS anderen in gevaar brengen.....
Tenzij je met een 50 cm RC zeilbootje in de vijver van het stadhuis aan het rond-pieremagoggelen bent. Lijkt me dat je dan alleen gelazer krijgt als je dat in je nakie doet, ondertussen schunnigheden aan het adres van de vrouw van de burgemeester uitbrallend.... Maar dan zal je boete weinig met dat modeljachtje te maken hebben, denk ik....
Groet, Bert
Je brengt me op ideeën...Helaas heeft "ons" stadhuis geen vijver.
![]()
Tenzij je met een 50 cm RC zeilbootje in de vijver van het stadhuis aan het rond-pieremagoggelen bent. Lijkt me dat je dan alleen gelazer krijgt als je dat in je nakie doet, ondertussen schunnigheden aan het adres van de vrouw van de burgemeester uitbrallend.... Maar dan zal je boete weinig met dat modeljachtje te maken hebben, denk ik....
Je brengt me op ideeën...Helaas heeft "ons" stadhuis geen vijver.
![]()