Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Op mijn club word ie voor indoor gebruikt tijdens de winter.
Ik heb er ook wel buiten mee gevlogen maar vertrekken vanaf gras kan je beter uit je hoofd laten, gewoon even gooien. Bij een landing staat hij toch gelijk stil, dus daar maken wielen weinig verschil.
Er is ook een Acro Magnum. Deze heeft een vleugel met een vlakke onderkant en (veel) kleinere en vlak liggende 'oren'.
Zijn ook filmpjes van op de kijkbuis. Vliegt erg leuk, zit bij mij nog in de zak (nee niet die van Sinterklaas)
De Magnum Acro heeft een volkomen symetrisch profiel.
Vliegt goed zowel binnen als buiten.
Ik heb er nog een te koop met een koolstof versterking in de vleugel en landingspoten.
Is kompleet met 4 servo`s, 2x 8oo mA. accu`s, motor HK 4204-14T+Kosten Kwanta € 75,-- afhalen in Kampen.
Foto`s per mail aanvragen.
M.vr.gr. KADET
Hallo,
inmiddels heb ik het originele plan in autocad gezet en overgetekend... ik wil hem zo gaan maken dat ik beide vleugels zeer snel kan wisselen. maar als ik foto's bekijk van verschillende magnum acro's dan lijkt het of de vleugel van de acro van epp-shape hoger in de romp zit dan die van miniprop... kan dit kloppen??
zo heb ik het nu, lijkt op die van miniprop de originele dus... al vraag ik me af of hij niet beter zal vliegen met de vleugel wat hoger...
ben ondertussen bezig met de eerst samen te stellen. heb hier nog een regelaar en een motortje liggen
deze motor: http://www.banggood.com/SunnySky-X2204-KV1480-Outrunner-Brushless-Motor-For-RC-Models-p-1052175.html
een 10 en een 12amp regelaar heb ik ook liggen.
nu twijfel ik qua accu welkeentje kiezen.
Ik ga er voornamelijk buiten mee vliegen, en wellicht ook veel meer met de acro vleugel dan de reload vleugel.
ik kom er tegen die vliegen met 450mah tot 1000mah. zowel 2als 3cellen. maar een 450mah lipo kan je bv vinden voor 30gram maar ook 55gram.
En een stevige schop omhoog. Ik ga er ook eentje bouwen. Even een paar vraagjes:
- is dit motortje ok?: Turnigy AX-2204C Of zijn er tegenwoordig betere? Hoeft niet de goedkoopste optie te zijn, maar 50 euro is wel een beetje te veel?
- en kan je met die 19/20 grams motortjes wel (buiten) watervliegen?
- moet ik nog motordomp organiseren?
De Sunnysky 2204 is een goede keuze, maar die Turnigy zal ook wel werken. Motordomp zit als het goed is al in het schuim verwerkt, maar dat merk je anders wel tijdens het vliegen.
Een veel grotere motor moet je er niet op gaan zetten, het ding vliegt juist erg goed als je het gewicht laag houd.
Wel moet je uitsluitend bij goed weer vliegen.. windstil dus.