M
Maxime1234
Guest
Hallo, ik heb een vraag in verband met een mal in gips. Ik heb een speedboatje gemaakt ik balsa hout, en daarvan een mal gemaakt in gips. Nu is het de bedoeling om er een polyester boot van te maken. Ik heb een set gekocht met: polyester, verharder en vezelmat (en een potje met een borstel en een roerstokje). Maar die polyester mag niet zomaar op de gips, want de polyester zou er in trekken. Weet er iemand wat ik nu best doe?
Hier zie je de gipsen mal. Er liggen op die foto nog gipsbrokjes in de mal, maar die zijn er nu uit. De achterste hoeken van de mal zijn ondertussen ook hersteld.
Hier zie je het houten bootje, de componenten die er inzitten zijn afkomstig van vliegtuig modelbouw. De ontvanger en de stuurservo staan niet op de foto. De aandrijfas moet ik nog bestellen.
Hier zie je de gipsen mal. Er liggen op die foto nog gipsbrokjes in de mal, maar die zijn er nu uit. De achterste hoeken van de mal zijn ondertussen ook hersteld.
Hier zie je het houten bootje, de componenten die er inzitten zijn afkomstig van vliegtuig modelbouw. De ontvanger en de stuurservo staan niet op de foto. De aandrijfas moet ik nog bestellen.